• vadskajaghetadå

skulle du vara HEMMA om du blev sjukskriven för bihåleinflammation men "hyffsat" pigg?

Min toOokiga -----------> humlansblogg.blogspot.com/
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden skulle du vara HEMMA om du blev sjukskriven för bihåleinflammation men "hyffsat" pigg?
  • lövet2

Jag skulle vara hemma. Har lärt mig vid det här laget att vila bort bihålor och öron ...

• Julias mamma

Nähä..skulle ni vara hemma för det?

Och nej, jag skulle inte stanna hemma för bihåleinflammation...

• Flickan Gud Glömde

Eftersom bihålsinflamation kan leda till väldigt allvarliga skador skulle jag stannat hemma så kroppen får vila upp sig och återhämta sig.

Använd google.se
  • Mandi74

Jag hade stannat hemma, oftast märker man nite förräns man kommer igång och jobbar hur trött och påverkad man egentligen är.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Madida

Hade jag varit pigg hade jag så klart gått till jobbet! Mår jag bra så stannar jag självklart inte hemma för att jag är sjuk (förstår ni hur jag menar?) Hade jag varit hängig, haft ont o.s.v. så hade jag stannat hemma.

• vadskajaghetadå
    Julias mamma skrev 2008-05-14 13:34:19 följande:
    Nähä..skulle ni vara hemma för det? Och nej, jag skulle inte stanna hemma för bihåleinflammation...
    det KAN ju göra väldigt ont.
  • Balehead

Mår jag bra så går jag till jobbet. Det finns ingen som gör mitt jobb åt mig när jag är borta, så jag skulle bara sitta hemma och få ont i magen för att jag "skolkade" och band ris åt egen rygg.

• Julias mamma
    sannispannisen skrev 2008-05-14 14:03:47 följande:
    det KAN ju göra väldigt ont.
    Tro mig jag vet, har haft kronisk i flera år...
    Kanske därför jag jobbar ändå...har vant mig vid smärtan sedan länge
  • Smultron ett

skulle vara hemma för att vila bort det och för att inte smitta någon annan.

What happens in vegas...
  • vadskajaghetadå
    Julias mamma skrev 2008-05-14 14:07:45 följande:
    Tro mig jag vet, har haft kronisk i flera år...Kanske därför jag jobbar ändå...har vant mig vid smärtan sedan länge
    ok trodde du aldrig haft det.

har du en tryckande känsla jämt?

jag har vart förkyld nu en vecka och nästäppan ger inte med sig, jag har lite ont bakom ena ögat och där omkring, fast igår hade jag mer ont, men just nu verkar nässprayen....
    det det vara ett teckan på bihåleinflammation?
    det gör inte lika ont som förra gången jag hade det.
Svar på tråden skulle du vara HEMMA om du blev sjukskriven för bihåleinflammation men "hyffsat" pigg?