• Eisa

Empty room - Sanna Nielsen

Jag har aldrig i hela mitt liv hört en SÄMRE låt. Blir alltid förbannad, deprimerad och sjuk i huvet när jag hör den SKITEN på radion.

Hur kan sådan dynga produceras? Billig töntballad framförd av en brud som tror hon kan sjunga.

Och ÄNTLIGEN fick jag ur mig det.

Att hon kom tvåa i Melodifestivalen säger bara hur sjuk världen är.

• Svar på tråden Empty room - Sanna Nielsen
  • ludenben

gaaaaaaahhhh

tristania skrev 2008-05-15 10:43:33 följande:
    Emty roooooooommmmmm
  • tristania
    ludenben skrev 2008-05-15 10:44:42 följande:
    gaaaaaaahhhh
    Jag vågar inte kolla henne på youtube, jag kanske mördar någon då
  • Intelligenti pauca
    Eisa skrev 2008-05-14 18:18:30 följande:
    Jag har aldrig i hela mitt liv hört en SÄMRE låt. Blir alltid förbannad, deprimerad och sjuk i huvet när jag hör den SKITEN på radion.Hur kan sådan dynga produceras? Billig töntballad framförd av en brud som tror hon kan sjunga.Och ÄNTLIGEN fick jag ur mig det.Att hon kom tvåa i Melodifestivalen säger bara hur sjuk världen är.
    Stäng av radion när denna spelas då? Enkelt Fö finns det värre dynga som sprids än Empy room
    För den som är intelligent räcker det med få ord
  • Meduziz

snipphalsband?

The sun is up, the sky is blue, It's beautiful, and so are you.
  • JLS

Hehe den är verkligen för snyftig och för dramatisk för mig...Och hennes fejktårar under melodifestivalen var skrattretande

Vårt lilla mirakel...♥ Bf 080621 ♥
  • Andrundrun

Jag tycker faktiskt låten är helt okej. Om bara någon annan kunde framföra den. Jag avskyr att se människan och hennes uttal är för jävligt!
    Men hellre Sanna än äckelCharlotte.

• Meduziz
    Jennie med ie skrev 2008-05-15 12:14:18 följande:
    Det är väl det som kallas intimsmycken?
    Hahaha. Jajamen
    Själv skulle jag iofs inte använda ordet snippa så det får väl bli nåt annat namn för mig
    The sun is up, the sky is blue, It's beautiful, and so are you.
  • arianne03

Det värsta är "My life goes on just like the moon-Empty room"

WTF! Vaddå livet går vidare som månen? Sämsta liknelsen någonsin! Och sedan nödrimmen moon/room...*suck*

• Love4cats

Nu måste den här tråden bort. Trallade på låten igår och skrämde kattan idag

*Allt har sin tid *
Svar på tråden Empty room - Sanna Nielsen