• Anonym (Mammatjock)

Fettförbänningspiller???

Nån som har nåt bra tips på några BRA! fettförbränningspiller? Sommaren närmar sig med raketfart och långa promenader och sund kost verkar inte göra susen på mammakilona så skulle behöva ytterligare nåt för att få fart på fläsket..

• Svar på tråden Fettförbänningspiller???
  • lokisse

Det finns inga bra fet brännar mirakel piller.
    Dom som är tillatna funkar inte och dom som inte är tillatna är faliga.
    sport och nyttig mat...

• BimBim o Knorrans Mamma
    BimBims Mamma skrev 2008-05-14 22:48:16 följande:
    Lagliga har du nog svårt att hitta. som funkar alltså.Efedrin, koffein och aspirin blandat ger ju tydligen bästa möjliga effekt men eftersom efedrin inte är tillåtet i sverige så får man ju inte ta det  *ajabaja*Sen kan det vara farligt oxå om man inte vet vad man gör.Kanske att koffein+aspirin funkar lite utan efedrinet. Det vet jag dock inte men de två är ju iaf receptfria.
    OBS! Skulle du mot förmodan ta dessa läkemedel så kolla jävligt noga upp doseringen.
    TROR att det är 2 koffeintab och 1/4 aspirin man ska ta.
    Men är INTE säker!
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • HerrBe

Kolla på www.olimp.se och titta på termo speed xtreme.
    Bäst i täst i tidningen slitz.
    Höjer fett förbränningen och innehåller grönt te, det sägs vara bra.

• lokisse

Doseringen kan man ju inte säga allmänt det hänger i hop med hur mycke man väger hur ens lever mar och om maan har hjärtproblem och tusen andra grejer...
    bivärkningar för att ta alvedon varje dag är ju inte att leka med.. och harman hjärt problem bör man inte peta i sig kofein i större mägder... och efedrin ska vi inte prata om...
    BimBims Mamma skrev 2008-05-14 22:49:17 följande:

OBS! Skulle du mot förmodan ta dessa läkemedel så kolla jävligt noga upp doseringen.TROR att det är 2 koffeintab och 1/4 aspirin man ska ta.Men är INTE säker!
  • ingensignatur

men de som dricker kaffe dagarna i ända o alltid har huvudvärk, de dör juh inte?! O vad är efedrin? har jag aldrig hört talas om

• lokisse

nä dom dör väll inte men dom är ju inte smalare än alla andra heller...

ingensignatur skrev 2008-05-14 22:52:45 följande:
    men de som dricker kaffe dagarna i ända o alltid har huvudvärk, de dör juh inte?! O vad är efedrin? har jag aldrig hört talas om

Förresten. Ett annat tips är att du håller ditt dagliga intag på under 500 kalorier/dag. Då kommer du efter 3-5 dagar in i den sk "ketonfasen" och då bränner du fett utav bara
    h-vete
    UTAN piller
    Du bör ju få i dig alla viktiga vitaminer mm.
    Kan du inte räkna kalorier så kan du käka 3 påsar nutrilette/dag eller 5 påsar naturdiet/dag. Eller ja liknande produkter.
    Du kan köpa keto diabur test på apoteket och kolla så du ligger kvar i ketonfasen.
    Detta funkar och man brukar gå ner 3-4kg/vecka.
    Skitjobbigt första 4 dagarna sen helt ok.
    Drick mkt vatten bara.
    Ett tips som kanske kan motivera.
    Men du ska inte göra detta förlänge dock.
    Annars kan du ju kolla upp xtravaganza. De kör samma metod men med stöd och träning i programmet.
    Lycka till!

• ingensignatur

haha nee, de va så jag tänkte oxå, så vad är efedrin eller va de hette för supermedel?

lokisse skrev 2008-05-14 22:54:18 följande:
    nä dom dör väll inte men dom är ju inte smalare än alla andra heller...
    lokisse skrev 2008-05-14 22:52:43 följande:
    Doseringen kan man ju inte säga allmänt det hänger i hop med hur mycke man väger hur ens lever mar och om maan har hjärtproblem och tusen andra grejer...bivärkningar för att ta alvedon varje dag är ju inte att leka med.. och harman hjärt problem bör man inte peta i sig kofein i större mägder... och efedrin ska vi inte prata om...BimBims Mamma skrev 2008-05-14 22:49:17 följande:
    Ja självklart!
    Därför jag skrev att hon skulle kolla upp det jävligt noga.
    Skrev bara det jag tror var den "normala" dosen.
    Självklart är det ind.
    Och jag vet att efedrin kan vara farligt ja.
    Har själv läst väldigt mkt om detta preparat + mååånga till. men det var x antal år sen nu.
    Därför minns jag inte på rak arm
Svar på tråden Fettförbänningspiller???