• Anonym (Mammatjock)

Fettförbänningspiller???

Nån som har nåt bra tips på några BRA! fettförbränningspiller? Sommaren närmar sig med raketfart och långa promenader och sund kost verkar inte göra susen på mammakilona så skulle behöva ytterligare nåt för att få fart på fläsket..

• Svar på tråden Fettförbänningspiller???
  • lokisse

Jag petar i mig efidrin dagligen.. jag far det som astma medecin... är starkare än kofein men lite mildare än anfetamin... en centralstimulans...

ingensignatur skrev 2008-05-14 22:56:09 följande:
    haha nee, de va så jag tänkte oxå, så vad är efedrin eller va de hette för supermedel?
  • cindirellaa

Jag brukade ta CLA tabletter, dom finns på hälsokost dom ökar förbränningen o ökar uthålligheten.
    Jag tyckte dom funkade bra tillsammans med träning.

• ingensignatur

tack =) visste väl att jag hade hört det förut =)

• cindirellaa
    lokisse skrev 2008-05-14 22:54:18 följande:
    nä dom dör väll inte men dom är ju inte smalare än alla andra heller...
    Menar du att man går upp i vikt av kaffe? Å nej jag som har blivit kaffedrickare :( Måste ha iaf 3 ggr pr dag för att hålla mej vaken. (småbarn)
  • lokisse

nä inte om man skipar grädden och kakorna till kaffet..
    men jag har svart att föreställa mig att man blir smal av kofein och asperin.... det later mest onyttigt och vätskedrivande...

cindirellaa skrev 2008-05-14 23:06:12 följande:
    Menar du att man går upp i vikt av kaffe? Å nej jag som har blivit kaffedrickare :( Måste ha iaf 3 ggr pr dag för att hålla mej vaken. (småbarn)
  • Anonym
    Svar på #6
    Fast Alvedon innehåller garanterat inte aspirin...
  • MrsSn0w

Som cindirellaa sa, så finns det CLA.. Men sen finns det nåt som heter Diet Fule. Som jag tycker fungerar bättre än CLA.

Sen finns det en massa ajabaja tabletter oxå som är super

~ Liam 07~09~15 ~Leksand i mitt hjärta~
  • Anonym (he)

de effektiva fettförbränningspiller som finns är olagliga. Resten är skräp

• Anonym (he)

Är inget fettförbränningspiller. Ej heller xenical.

Anonym skrev 2008-05-14 23:23:27 följande:
    Reductil funkar....
  • Anonym
    Svar på #22
    Höjer ämnesomsättningen...
  • cindirellaa
    MrsSn0w skrev 2008-05-14 23:18:48 följande:
    Som cindirellaa sa, så finns det CLA.. Men sen finns det nåt som heter Diet Fule. Som jag tycker fungerar bättre än CLA. Sen finns det en massa ajabaja tabletter oxå som är super
    Jasså ,Dem måste jag testa var köper man dom? (Diet fule alltså=))
  • MrsSn0w
    cindirellaa skrev 2008-05-14 23:43:49 följande:
    Jasså ,Dem måste jag testa var köper man dom? (Diet fule alltså=))
    Dom kan du köpa på hälsokost.. Du kan svettas väldigt mcket om du äter dessa, bara så du vet
  • cindirellaa
    MrsSn0w skrev 2008-05-14 23:51:45 följande:
    Dom kan du köpa på hälsokost.. Du kan svettas väldigt mcket om du äter dessa, bara så du vet
    Ok Thanx! Svettningar e inga problem, de blir grejer att ta till spinningen o arobicen så ser det ut som jag har gett järnet hela passet ;)
  • MrsSn0w
    cindirellaa skrev 2008-05-14 23:58:40 följande:
    Ok Thanx! Svettningar e inga problem, de blir grejer att ta till spinningen o arobicen så ser det ut som jag har gett järnet hela passet ;)
    Hahaha, japp verkligen.. Räcker att bara "sitta" och titta på
  • Anonym (Mammatjock)

Tack för alla svar!

BimBims Mamma: Tror att jag ska testa din metod, har så j...a svårt att ta de där påsarna bara de smakar i min mun vedervärdigt tyvärr och det är ju så tråkigt att inte få tugga när man äter..

MrsSnOw: Ja det är ju liksom de där super ajabaja tabletterna man vill åt. Tyvärr verkar de flesta vara farliga och man vill ju inte mista livhanken för att komma i bikinin till sommarn direkt men finns det nåt bra ajabaja piller som inte är SÅ farligt så motages tips tacksamt..

• BimBim o Knorrans Mamma
    Anonym (Mammatjock) skrev 2008-05-15 10:01:19 följande:
    Tack för alla svar!BimBims Mamma: Tror att jag ska testa din metod, har så j...a svårt att ta de där påsarna bara de smakar i min mun vedervärdigt tyvärr och det är ju så tråkigt att inte få tugga när man äter.. MrsSnOw: Ja det är ju liksom de där super ajabaja tabletterna man vill åt. Tyvärr verkar de flesta vara farliga och man vill ju inte mista livhanken för att komma i bikinin till sommarn direkt men finns det nåt bra ajabaja piller som inte är SÅ farligt så motages tips tacksamt..
    Jag testade naturdiet igår och de är inte alls lika beska och äckliga som de flesta andra. Mer "sötsliskiga" *s*
    Du kan ju tex köpa feferoni (stavning?) och tugga på. Ättiksgurka var inte heller så mkt kalorier i. Även en liten bit gurka eller liknande går ju bra.
    Naturdiet ska du dock äta nästan 5 påsar /dag av för att komma upp i 500 kalorier. Eller det blir 530 kalorier.
    Men ät 4 påsar /dag + lite gurka eller feferoni eller nåt knäckebröd utan smör istället så du får tugga lite. En morot går bra med.
    Kan tipsa om att netto har dem nu i 15 pack för 79kr denna vecka.
    Min man köpte idag så vi ska börja banta imorrn
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Fettförbänningspiller???