• LadyB

Barn får barn

Man kan vara vuxen till ålden men inte i huvudet...och jag tycker inte man ska säga att vi är barn som skaffar barn. Vi är ungdomar som nyss har gjort ett stort val och kommer att ha ett helt liv framför oss fyllt med lycka och körlek. Mamma är inte något man blir bara för att man är 25+ utan det är något man växet till. Det finns en anledning till att man är gravid i 9 månader

• LadyB

Reglementet alla kanske inte planerar att bli gravida!!! jag ser min son som Guds gåva till mig. Min son är mitt allt och så länge jag, min son och min man är lyckliga så struntar jag i vad Du och andra negativa personer säger om mig och andra som är unga förläldrar. Vi blir inte olyckliga och ångrar inte oss det minsta bara för att Du kommer och säger att vi inte är det minsta vuxna.

• LadyB

Visst man är gravid i 9 månader men Gud såg också till att mamman ska mogna under denna tiden

• LadyB

Jag tar inte åt mig...men det finns faktiskt många unga som står och vacklar mellan abort och att behålla...o dessa personer behöver inte läsa den skiten du skriver

• LadyB

Jag tycker ju att det e lite omoget att på in på detta forumet och säga att unga mammor e dumma i huvudet för då tycker jag att man kan gå in på ett annat forum...det e vad jag tycker då :D

• LadyB

Nää men det e ju det man får höra,bara det att VISSA döljer det i så kallade fina ord

• LadyB

"Många unga tror ju att de kommer klara sig, att de är så vuxna. Saken är att de inte är det, det är lite dumt att planera barn innan man är helt vuxen"....va det inte du som sa det?? att vi tror att vi är så himlans vuxna,men det är vi inte?? att vi i princip bara är fjortisar som tror att ni är vuxna??

• LadyB

Alla här inne planerade ju dock inte sin graviditet

• LadyB

Jag vet vad jag vill och det kommer jag göra med eller utan barn,nu kommer det att bli med en underbar man och son. Jag ser inte min son som "den som gjorde så att jag inte kunde bli advokat" jag ser det som att min utbildning kommer ta mer tid,men jag kommer ha en fin familj och en underbar son, det har inte "alla andra" och nu så har jag nått att kämpa för

Svar på tråden Barn får barn