Inlägg från: Kallemannen |Visa alla inlägg
  • Kallemannen

Stor kuk?

Jaha då var en ny tråd med stor respektive liten kuk i gång igen då... Du kanske skulle kunna återanvända en av de gamla trådarna här med samma fråga...

Anonym skrev 2008-05-20 08:08:03 följande:
    Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?
  • Kallemannen

Japp! Och hade vederbörnade "kollat inläggen" så hade han/hon funnit att just denna tråden existerar längre ner.

Har också fått lära mej att det skall vara lagom långt (ca 20cm) samt tjockt...

kawwa77 skrev 2008-05-20 14:23:46 följande:
    Ja just det "KALLEMANNEN"Men eftersom du är här så måste du ju tycka som vi andra idioter, att det är lite intressant att kolla inläggen.För övrigt så har jag hört att "tjock korv" smakar bäst, minst 6" (runt om) annars får det vara
  • Kallemannen

Du är allt ute och seglar!
    Jag har 21 cm och jag kan ju för tusan se att dom på vi pratar om har mycket större kukar än det du säger...

pomeransen skrev 2008-05-20 20:50:45 följande:
    Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 18:58:18 följande:
    Enligt filmbolaget, ja. Mitt förslag är att du tar fram ett måttband och kollar om 36 cm verkar rimligt. På en man av medellängd innebär det en erektion som når över bröstvårtorna när man står upprätt. Böjer man sig det minsta petar man ut ögat.Sanningen är att de flesta porrfilmskukar som uppfattas som riktigt stora är kring 19-20 cm. Och de i branschen som har över 23 kan räknas på ena handens fingrar. Över 25 cm är procentandelen cirka 0,00.
  • Kallemannen

Töjer dej till bristningsgränsen? Antar att du är bög då om du själv har en på 19cm?

Anonym (ola) skrev 2008-05-21 11:49:24 följande:

Jag föredrar absolut riktigt stora kukar. Det är bara så obeskrivligt skönt när en riktig bamse pressar sig in och töjer ut mig till bristningsgränsen.Min egen är nog ganska vanlig, inte mer än 19 cm, men i gengäld är den grov.
  • Kallemannen

Jag tror pomeransen har en rätt liten snopp eftersom han vill förneka att det verkligen finns killar som har enorma kukar....

Anonym (em) skrev 2008-05-21 13:10:28 följande:

Jag skulle välja en liten (eller liten och liten, lagom).Jag är jävligt trång så jag behöver ingen stor för att njuta.Mitt ex hade som en ölburk (pomeransen säger att det inte är möjligt men det är det).Den var jävligt stor och det gjorde ont varje gång.
  • Kallemannen

Oj då...Här trampade vi visst på en öm tå....

pomeransen skrev 2008-05-21 13:41:44 följande:
    Det där är som sagt ett väldigt bra argument. Jag uppfattar dig som oerhört intelligent och vill ge dig en stor komplimang för att du har uppfunnit det.Jag säger inte att det inte finns stora kukar. Har heller aldrig sagt det. Men: 25 cm är 25 cm, inte 36. 20 cm är 20 cm, inte 26.PS: Än en gång grattis till ditt klyftiga inlägg!
  • Kallemannen

Om du klarar så stora kukar måste du ha en rätt rejäl fitta och vara en "väldigt stor" människa.....

HannaS86 skrev 2008-06-03 12:19:00 följande:
    lol :DJag gillar större kukar. Då menar jag inte längdmässigt utan omkretsen. Omkretsen får gärna vara 14-20cm. Längden spelar inte så stor roll eftersom jag ändå inte skulle kunna ta in en som är 25cm (även om en som är 22 har gått bra :p) Lika viktigt som omkretsen är formen. Det tycker jag avgör hur långt in man kan ta en kille och hur hans kuk känns. De som säger att storleken inte har någon betydelse för hur det känns antingen ljuger eller har inte provat mer än en kille.
  • Kallemannen

Och?
    Jag har haft sex med ca 100 tjejer och har märkt att destå större tjejerna är destå större fittor!

HannaS86 skrev 2008-06-04 07:50:32 följande:
    Jag är vältränad så jag kan göra det skönt för killen oavsett vilken storlek han har, har bara fått positiva kommentarer från killar jag varit med och får man höra någonting tillräckligt många gånger börjar man tro på det själv. Säger dessutom en före detta porrskådis att man är grymt duktig, då är man fan det.
  • Kallemannen

Jag snackar om tjejers möss!
    Stort bäckenben som ofta "stora tjejer" har innebär oftast en stor mus.
    Storleken som otro-hanna86 pratar om existerar ju knappast, men visst finns det några enstaka...

Anonym skrev 2008-06-04 10:46:26 följande:
    Ha! Säkert! jag har vart med 58 killar.
    Och det är lika. Stor snopp/fitta, har inget med kropps storleken att göra.
    Har vart med STORA vältränade män. De hade små prinskorvar
    Och smala små män, med stora tjocka saker på 23 cm.
    Och många av mina kompisar är små, inte har de små fittor för det.
    Jag har nog mindre fast jag väger mycket. Det har killarna sagt vi vart med iallafall.
    Vi som är feta fyller ju ut mera i slidan. Det är ju fett och bulligt.
  • Kallemannen

Jag vågar inte skriva mer vad jag tycker om vissa aver här pga att jag blir ju bara avstängd, blev det i går tack var någon här som jag inte namnger...

• Kallemannen

Tänder du mer på yngre killar?

Sanna Goding skrev 2008-06-10 00:10:23 följande:

Han är större, (och snyggare, yngre och mera vältränad).
  • Kallemannen

Det stämmer inte riktigt. Min kan variera mellan 18 och 21 cm beroende på hur kåt jag är...

Sanna Goding skrev 2008-06-10 08:57:59 följande:

När jag gick i skolan fick vi lära oss ass storleken inte varierar när killen har stånd. Undrar varför. Måste ha orsakat många trauman när killen upptäcker att han faktiskt är två eller tre cm kortare.
  • Kallemannen

Jag gjorde det för ett par dagar sedan, men fick en massa skit för det....

Anonym (Slickaren) skrev 2008-06-10 13:04:01 följande:

Även en jumbojet är liten i Grand Canyon...säger väl en del om att det inte alltid handlar om storleken på kuken, utan likväl kan handla om storleken på fittan. Varför är det ingen som tar upp det?
Svar på tråden Stor kuk?