Stor kuk?
Jaha då var en ny tråd med stor respektive liten kuk i gång igen då... Du kanske skulle kunna återanvända en av de gamla trådarna här med samma fråga...
Jaha då var en ny tråd med stor respektive liten kuk i gång igen då... Du kanske skulle kunna återanvända en av de gamla trådarna här med samma fråga...
Japp! Och hade vederbörnade "kollat inläggen" så hade han/hon funnit att just denna tråden existerar längre ner.
Har också fått lära mej att det skall vara lagom långt (ca 20cm) samt tjockt...
Du är allt ute och seglar!
Jag har 21 cm och jag kan ju för tusan se att dom på vi pratar om har mycket större kukar än det du säger...
Töjer dej till bristningsgränsen? Antar att du är bög då om du själv har en på 19cm?
Anonym (ola) skrev 2008-05-21 11:49:24 följande:
Jag tror pomeransen har en rätt liten snopp eftersom han vill förneka att det verkligen finns killar som har enorma kukar....
Anonym (em) skrev 2008-05-21 13:10:28 följande:
Oj då...Här trampade vi visst på en öm tå....
Om du klarar så stora kukar måste du ha en rätt rejäl fitta och vara en "väldigt stor" människa.....
Och?
Jag har haft sex med ca 100 tjejer och har märkt att destå större tjejerna är destå större fittor!
Jag snackar om tjejers möss!
Stort bäckenben som ofta "stora tjejer" har innebär oftast en stor mus.
Storleken som otro-hanna86 pratar om existerar ju knappast, men visst finns det några enstaka...
Jag vågar inte skriva mer vad jag tycker om vissa aver här pga att jag blir ju bara avstängd, blev det i går tack var någon här som jag inte namnger...
Tänder du mer på yngre killar?
Sanna Goding skrev 2008-06-10 00:10:23 följande:
Det stämmer inte riktigt. Min kan variera mellan 18 och 21 cm beroende på hur kåt jag är...
Sanna Goding skrev 2008-06-10 08:57:59 följande:
Jag gjorde det för ett par dagar sedan, men fick en massa skit för det....
Anonym (Slickaren) skrev 2008-06-10 13:04:01 följande: