Stor kuk?
Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?
Varför föredrar du en stor kuk framför en lite mindre om du fick välja?
Det beror ju helt och hållet på vad killen kan förövrigt,det räcker ju sällan långt med "bara" en stor kuk..
Men så kanske dom stor kukade männen kommer undan lättare med att inte kunna några moves eller knep*s* vet inte..
Men jag kan(inte alltid) föredra en stor kuk för att jag gillar känslan av att vära "fylld" svårt att förklara men jag gillar lite när det känns ordentligt nästan att det gör lite "ont"
av de erfarenheter som jag har så blir det han som är mest välutrustad som ger mig mest njutning, men det beror inte på storleken egentligen. Det är att vid penetrering så vet han precis hur han ska göra både för att stimulera klitoris och träffa min g-punkt.
Men som sagt, det har egentligen inget med att han är väldigt välutrustad att göra
Måste jag välja tar jag nog en för liten framför en för stor. Kan lillen bra moves lär det inte ens märkas att han har liten. Jätten som försöker få in hela lär inte få bra betyg, det tar ju mest ont
lagom e bäst. För stor kan göra ont. För lite, kan bli knepigt, ÄVEN om killen har bra moves. *S* Kan ju ha att göra med min "storlek" åxå. lyckas inte knipa mig till supertight, hur mkt jag än tränar, med kulor å diverse. har ganska tight, normalstor kanske man kan säga.. så en normalstor till lite större kuk passar bäst. Men utan tekniken, så är det ändå inte kul. Men personligen så blir jag störtkåt när han liksom "bottnar", å stöter i livmodershalsen, å det går inte om den är för kort.. sen kan formen på vissa kukar vara otroligt sköna.. en killes kuk var ganska stor där fram, å lutade åt ena hållet, å med honom tog det mig som mest 4 minuter att få vaginal orgasm, tror han kom åt min g-punkt eller nått. Var bara lite trist, för vi kunde aldrig hålla på längre, för det gick för fort med mig med honom. *skratt* Så det finns olika fördelar med olika storlekar. För min del, så skulle en kuk under kanske 10 cm och dessutom jättesmal, inte fungera så bra.. men det beror ju som sagt delvis på min "storlek" åxå.
F-n vad jag blev sugen nudå.. singel som jag är.. men men..
Jaha då var en ny tråd med stor respektive liten kuk i gång igen då... Du kanske skulle kunna återanvända en av de gamla trådarna här med samma fråga...
Föredrar helt klart en stor Förutom då det gäller att suga...men INTE en liten...nä, spelar ingen roll hur bra teknik...det ska kännas lite
Äskar när jag känner att den stöter i längst in.
Ja just det "KALLEMANNEN"
Men eftersom du är här så måste du ju tycka som vi andra idioter, att det är lite intressant att kolla inläggen.
För övrigt så har jag hört att "tjock korv" smakar bäst, minst 6" (runt om) annars får det vara
Jag tycker att en stor är finare att titta på...sexigare på ngt sätt men lagom är ändå bäst i slutändan..tycker formen är viktigast och de känslor jag känner tillsammans med killen ifråga.
Japp! Och hade vederbörnade "kollat inläggen" så hade han/hon funnit att just denna tråden existerar längre ner.
Har också fått lära mej att det skall vara lagom långt (ca 20cm) samt tjockt...
helt klart en stor grov kuk, fast bara om tekniken e rätt, hade ett ex med 28cm kuk och noll teknik, var nog de värsta jag vart med om, han lyckades bokstavligt flytta sängen från ett hörn i rummet till mitten av rummet.
fast gillar min mans kuk med, den e väll runt 19cm och skulle gissa på 15cm omkrets, mumma e den iaf, och en sån underbar teknik, fast sen e de ju alltid trevligt med en stor dildo med, brukar köra med en riktigt grov en...mumma