Inlägg från: Anonym (mmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mmm)

Stor kuk?

Jag älskar grövre kukar. De ska vara maffiga, tunga och sådär lite blötmjuka. Långa, "torra" storsnoppar är bara tråkiga...
    Och små... Nä det går bara inte.

• Anonym (mmm)

Anonym (Kissen)

Håller med, stört är oftast latast Tror att det ofta beror på oss, många tjejer verkar höja killarna till skyarna för deras enorma kuk och glömma bort att lära dem allt annat. Så killarna är alltid mycket väl medvetna om hur stoora de är och har noll koll på vad man mer kan göra i sängen utöver att stoppa in kuken!!

Men jag gillar stora kukar, det kan jag inte förneka Men de måste inte vara enorma för det, bara inte SMÅ. Den som varit absolut bäst i sängen om man bortser från kuken hade faktiskt ganska liten. Tyvärr var den för liten för att jag skulle känna ngt och han tog min oskuld så jag var ganska tight. Trodde inte det skulle kännas ngt under samlaget förrän jag ngr veckor efter att vi slutat ses träffade en kille med rejälare storlek och shit vilken skillnad det var. Plötsligt var det hur skönt som hällst med själva samlaget med

Men den som haft störst har inte varit bäst ens med kuken inräknad! Bäst var en som "bara" hade normalstor lagom kuk OCH var fantastisk för övrigt, hehe.Han hade liksom koll på alla plan då

Svar på tråden Stor kuk?