Inlägg från: Anonym (nöjd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nöjd)

Stor kuk?

Men då måste jag haft tur i mitt liv... Har träffat på ett helt dröse mumsingar med snoppar över 20 cm....

• Anonym (nöjd)

Jo det är ju sant... Eftersom man har den längden man har så sannolikheten att man skulle ändras från 1,83 till 1.95 är ju inte så stor...

pomeransen skrev 2008-05-21 15:19:05 följande:
    Anonym (lillan) skrev 2008-05-21 15:16:06 följande:
    Sannolikheten för att träffa en man med stor kuk är större än sannolikheten för att själv ha en stor kuk. På samma sätt som det är mer sannolikt att du känner någon som är 1,95 lång än att du själv är 1,95 lång.
  • Anonym (nöjd)

Han han sen en snopp på över 20 cm så lever ni nog i en saga... Enligt vissa teorier härinne.
    Anonym (lillan) skrev 2008-05-21 15:24:08 följande:

Jag tillhör inte snittet, jag är 182 och min man 201 cm på längden
  • Anonym (nöjd)

Haha.. grattis tjejen!
    Anonym (lillan) skrev 2008-05-21 15:27:51 följande:

Anonym (nöjd) skrev 2008-05-21 15:25:10 följande:
    Han har ju det och grov är den också...En saga för god för att vara sann
  • Anonym (nöjd)

Kan det inte vara lite önsketänkande av nån med liten? *funderar*

mirrebusan skrev 2008-05-21 15:32:02 följande:
    men de e väll klart att en kuk kan vara större än var pomeransen säger, annars måste jag haft väldigt tur på de jag vart med för ett flertal av de jag vart med har varit över 20cm
  • Anonym (nöjd)

Japp... finns en del stora härliga därute.... mums...

• Anonym (nöjd)

Fast det är väl ingen som sagt nåt om 25... kan ju lika gärna vara 20,5.... är ju trots det över 20 cm...

Faktiskt så har jag mätt de snoppar jag varit med som jag ansett varit stora. Varför vet jag inte, är väl en hobby jag har.

pomeransen skrev 2008-05-21 15:39:03 följande:
    Jo, jag vet att alla på FL har mätt alla de har varit med helt rätt och att ingen av dem som de inte har mätt har överdrivit sina mått. Du säger att det är klart att en kuk kan vara större än jag säger. Men snälla, visa mig då en omanipulerad bild på en kuk över 25 cm. En enda! Jag har bett om det så många gånger i så många trådar.
  • Anonym (nöjd)

Aha,, du är bara sugen på att se stora kukar.. Kunde du ju sagt från början .

pomeransen skrev 2008-05-21 15:43:04 följande:
    Nä, men gör inte det då. Men det är synd om du låter bli, världen skulle behöva en klar och tydlig bild på en 25-centimeterskuk så att det gick att tvåla till såna som mig.
  • Anonym (nöjd)

Tur att FL finns då. Ibland behöver man ju lätta sitt hjärta.

Lycka till i sökandet!

pomeransen skrev 2008-05-21 15:48:24 följande:
    Anonym (nöjd) skrev 2008-05-21 15:44:48 följande:
    Ja precis! Jag har pyttekuk och är smygbög, men det vågar jag inte erkänna för mig själv.
  • Anonym (nöjd)

Hm, är det förnedrande att påstå att nån har liten kuk. Är inte det taskigt mot alla män med små kukar att påstå att det är förnedrande?

kawwa77 skrev 2008-05-22 07:11:26 följande:
    Lite väl "låågt" att skriva förnedrande om någon man inte känner tycker jag. Du är 40 lr?
  • Anonym (nöjd)

Fast nu har ju pomeransen redan berättat om sin storlek.

kawwa77 skrev 2008-05-22 12:11:24 följande:
    Anonym (nöjd) skrev 2008-05-22 10:30:38 följande:
    Jag menar att "vissa" går på väldigt hårt och skriver att "pommeransen" skulle ha "LITEN KUK" bara för att han skriver/tycker/(kanske vet) en del om statestik osv.Vad som egentligen stämmer lägger jag mej inte i! Men helt klart är att det finns mkt skit inom porr industrin, man kan inte lita blint på vad man ser och vad man hör!SLUT
  • Anonym (nöjd)

Stor kuk är fin att titta på!! men trots att jag fött två barn så skulle jag inte kunna ta emot en stor kuk..min man har en relativt liten och den passar som handen i handsken..den är både god att suga på och härlig att knulla med...kan inte bli bättre..

• Anonym (nöjd)

Visst är det underbart med nätet ..där kan vara hur snygg man så önskar..och fitthålet kan vara trångt som ett sugrör..eller man kan ha 28cm kuk..såå underbart när man inte behöver upp till bevis..
    Själv föredrar jag att älska med ngn jag tycker om, sen kanske det inte passar med en råttpitt eftersom jag fött barn, men en "normalstor" passar alldeles utmärkt..

Svar på tråden Stor kuk?