Stor kuk?
Men då måste jag haft tur i mitt liv... Har träffat på ett helt dröse mumsingar med snoppar över 20 cm....
Men då måste jag haft tur i mitt liv... Har träffat på ett helt dröse mumsingar med snoppar över 20 cm....
Jo det är ju sant... Eftersom man har den längden man har så sannolikheten att man skulle ändras från 1,83 till 1.95 är ju inte så stor...
Han han sen en snopp på över 20 cm så lever ni nog i en saga...
Enligt vissa teorier härinne.
Anonym (lillan) skrev 2008-05-21 15:24:08 följande:
Haha.. grattis tjejen!
Anonym (lillan) skrev 2008-05-21 15:27:51 följande:
Kan det inte vara lite önsketänkande av nån med liten? *funderar*
Japp... finns en del stora härliga därute.... mums...
Fast det är väl ingen som sagt nåt om 25... kan ju lika gärna vara 20,5.... är ju trots det över 20 cm...
Faktiskt så har jag mätt de snoppar jag varit med som jag ansett varit stora. Varför vet jag inte, är väl en hobby jag har. ![]()
Aha,, du är bara sugen på att se stora kukar.. Kunde du ju sagt från början
.
Tur att FL finns då. Ibland behöver man ju lätta sitt hjärta.
Lycka till i sökandet!
Hm, är det förnedrande att påstå att nån har liten kuk. Är inte det taskigt mot alla män med små kukar att påstå att det är förnedrande?
Fast nu har ju pomeransen redan berättat om sin storlek.
Exakt.
Stor kuk är fin att titta på!! men trots att jag fött två barn så skulle jag inte kunna ta emot en stor kuk..min man har en relativt liten och den passar som handen i handsken..den är både god att suga på och härlig att knulla med...kan inte bli bättre..
Visst är det underbart med nätet
..där kan vara hur snygg man så önskar..och fitthålet kan vara trångt som ett sugrör..eller man kan ha 28cm kuk..såå underbart när man inte behöver upp till bevis..
Själv föredrar jag att älska med ngn jag tycker om, sen kanske det inte passar med en råttpitt eftersom jag fött barn, men en "normalstor" passar alldeles utmärkt..