• kawwa77

Stor kuk?

Ja just det "KALLEMANNEN"
    Men eftersom du är här så måste du ju tycka som vi andra idioter, att det är lite intressant att kolla inläggen.

För övrigt så har jag hört att "tjock korv" smakar bäst, minst 6" (runt om) annars får det vara

• kawwa77
    Kallemannen skrev 2008-05-21 13:32:52 följande:
    Jag tror pomeransen har en rätt liten snopp eftersom han vill förneka att det verkligen finns killar som har enorma kukar....Anonym (em) skrev 2008-05-21 13:10:28 följande:
    Lite väl "låågt" att skriva förnedrande om någon man inte känner tycker jag. Du är 40 lr?
  • kawwa77

Anonym (nöjd) skrev 2008-05-22 10:30:38 följande:

Hm, är det förnedrande att påstå att nån har liten kuk. Är inte det taskigt mot alla män med små kukar att påstå att det är förnedrande?
    Jag menar att "vissa" går på väldigt hårt och skriver att "pommeransen" skulle ha "LITEN KUK" bara för att han skriver/tycker/(kanske vet) en del om statestik osv.

Vad som egentligen stämmer lägger jag mej inte i! Men helt klart är att det finns mkt skit inom porr industrin, man kan inte lita blint på vad man ser och vad man hör!
    SLUT
  • kawwa77

Anonym (nöjd) skrev 2008-05-22 12:35:07 följande:

Exakt.
    haha "perfekt" exakt

Ursäkta jag ska bara ut och hämta grabbens hink och spade så kan vi leka på sandlåde nivå sen

kungen!
  • kawwa77
    Anonym skrev 2008-06-03 12:22:30 följande:
    när killen drar fram en
    rejäl doning, än en liten sak.
    Då går det ganska snabbt.
    Tråkigt att alla tjejer inte reagerar som ni 14 bara, hade varit väldigt enkelt då

Eller är det jag som träffar fel tjejer? dumt
  • kawwa77

Sanna Goding skrev 2008-06-07 21:15:48 följande:

Det där med att killar med stor kuk inte är bra är bara en så dålig rationalisering för att få de med mindre att känna sig bättre. Jag tror att de med stor har bättre självförtroende och därmed får ligga mer, och följdaktligen blir de bättre. Det där med att killar med riktigt stora på 24-25cm inte kan få ordentligt stånd känns inte bra. En kuk ska vara hårt och jag vill känna att han är kåt. Inte ha någon jättelik hingstdase som hänger och slänger. Men vad jag tycker är att storleken inte är så viktig, i alla fall med min erfarenhet mellan 12 och 21cm. Men visst är en större sexigare att titta på, det måste jag ju erkänna.
    Hur stor har din "granne" då måste ju fråga???
  • kawwa77

Sanna Goding skrev 2008-06-09 07:15:22 följande:

Hehe, han har 14cm.
    ok har ju läst din "otrohets" tråd så det kunde va intressant med lite fakta bara.

Får man vara fräck och fråga hur stor din man har då? mest nyfiken inget annat!
    ha det bäst sanna goding
  • kawwa77

Sanna Goding skrev 2008-06-10 00:10:23 följande:

Han är större, (och snyggare, yngre och mera vältränad).
    Hmm det va som 17! Förstog nästan det när jag läste din tråd! Intressant!

mvh Enduro kungen
Svar på tråden Stor kuk?