Inlägg från: Larsgubben |Visa alla inlägg
  • Larsgubben

Stor kuk?

Anonym (ola) skrev 2008-05-31 11:11:29 följande:

Jag fantiserar inte. Min är stor.*gör helikoptern*
    Har du nåt filmklipp du kan lägga ut på din helikopter? Grymt nyfiken... har inte sett en sådan sen en "gymnastikfilm" jag såg i min ungdom.
  • Larsgubben
    Eras skrev 2008-05-31 11:58:02 följande:
    Helikoptern pysslar barnungar med. Väderkvarnen - som renderar i ett synnerligen dovt "swooosch" - e för riktiga karlar.
    Haha... och det är där du kommer in i bilden, eller? Men... du har ju konstant tvärbalk... blir det något "swooosch" då? Mer "boink", kanske...
  • Larsgubben
    Oliner skrev 2008-06-03 16:02:30 följande:
    20 cm omkrets blir inte det som en ölburk ungefär, DAMN!!! Jag måste skaffa en coolare bil så jag kan hävda mig
    De kanske menar 20 millimeter, som en salt pinne?
  • Larsgubben
    Oliner skrev 2008-06-03 19:32:02 följande:
    Ahh en svettig snopp borde ju räknas som en saltpinne, bara det inte blir en lite "chessier" snack så är det lugnt
    En liten grissini, kanske?
  • Larsgubben
    pomeransen skrev 2008-06-03 21:09:53 följande:
    Det är helt korrekt. En rejält grov kuk är kring 15 cm runt om, 16 cm är så tjockt att många kvinnor får problem och vid 17 cm blir det riktigt otäckt. Men så pass grova penisar är extremt sällsynta, så jag tvivlar på att särskilt många kvinnor någonsin får se en sådan i verkliga livet.Och där, kring 17 cm, tar statistiken slut. De allra grövsta porrstjärnorna (Shorty Mac, Shane Diesel) ryktas ha kring 18 i omkrets, men jag har aldrig hört om eller sett någon med en grövre än så.Utom på Familjeliv!
    Shit... vilken namedropping... respekt, Pomme.
  • Larsgubben
    LindaJohansson81 skrev 2008-06-10 07:10:14 följande:
    Nu är detta lite ot, MEN min son som är 5 år har börjat med att säga att han har en sååååååå stor snopp och grannens barn har sååååå liten.Så det här med snoppstorlek börjar minsann tidiigt.
    Haha... japp, hela livet är en enda stor snoppmätning, vare sig man vill eller inte.
Svar på tråden Stor kuk?