Inlägg från: mirrebusan |Visa alla inlägg
  • mirrebusan

Stor kuk?

jag skulle välja en med stor. måste ju kännas nått.

• mirrebusan

men de e väll klart att en kuk kan vara större än var pomeransen säger, annars måste jag haft väldigt tur på de jag vart med för ett flertal av de jag vart med har varit över 20cm

• mirrebusan

hehe, de e nog mycke möjligt

tror de står om john holmes längre bak i tråden att han hade 36cm fast de skulle vara mindre tydligen, ingen aning om vad som stämmer eller inte. men en sak vet jag att de kan vara större än de pomeransen säger.

Anonym (nöjd) skrev 2008-05-21 15:32:54 följande:

Kan det inte vara lite önsketänkande av nån med liten? *funderar*
  • mirrebusan

hur vet du att den e manipulerad, även om jag skulle gå och ta ett kort på mitt exs kuk och skicka till dej så skulle du väll säga att den också var manipulerad.

pomeransen skrev 2008-05-21 15:39:03 följande:
    Jo, jag vet att alla på FL har mätt alla de har varit med helt rätt och att ingen av dem som de inte har mätt har överdrivit sina mått. Du säger att det är klart att en kuk kan vara större än jag säger. Men snälla, visa mig då en omanipulerad bild på en kuk över 25 cm. En enda! Jag har bett om det så många gånger i så många trådar.
  • mirrebusan

tror inte sambon skulle gilla det, men exet skulle nog ställa upp. tror inte på att alla bilder på nätet e manipulerade, men men, nu ska jag fortsätta städa här. orkar inte tjafsa om en så här löjlig sak som man faktiskt vet är så som man säger.

pomeransen skrev 2008-05-21 15:43:04 följande:
    Nä, men gör inte det då. Men det är synd om du låter bli, världen skulle behöva en klar och tydlig bild på en 25-centimeterskuk så att det gick att tvåla till såna som mig.
  • mirrebusan

www.google.se/search&hl=sv&ie=UTF-8&rlz=1T4ADBF_svSE240SE249&q=%22v%c3%a4rldens+st%c3%b6rsta+penis%22

här kan du läsa pomeransen om världesstörsta penis, kanske du till och med hittar några bilder så du kan bli nöjd med det.

• mirrebusan

men du pomeransen du har inte svarat på min fråga. vad jobbar du med som "vet" så mycke om porrstjärnorna och stora kukar? *bara nyfiken*

pomeransen skrev 2008-06-03 21:09:53 följande:
    Det är helt korrekt. En rejält grov kuk är kring 15 cm runt om, 16 cm är så tjockt att många kvinnor får problem och vid 17 cm blir det riktigt otäckt. Men så pass grova penisar är extremt sällsynta, så jag tvivlar på att särskilt många kvinnor någonsin får se en sådan i verkliga livet.Och där, kring 17 cm, tar statistiken slut. De allra grövsta porrstjärnorna (Shorty Mac, Shane Diesel) ryktas ha kring 18 i omkrets, men jag har aldrig hört om eller sett någon med en grövre än så.Utom på Familjeliv!
Svar på tråden Stor kuk?