Stor kuk?
jag skulle välja en med stor. måste ju kännas nått.
jag skulle välja en med stor. måste ju kännas nått.
men de e väll klart att en kuk kan vara större än var pomeransen säger, annars måste jag haft väldigt tur på de jag vart med för ett flertal av de jag vart med har varit över 20cm
hehe, de e nog mycke möjligt
tror de står om john holmes längre bak i tråden att han hade 36cm fast de skulle vara mindre tydligen, ingen aning om vad som stämmer eller inte. men en sak vet jag att de kan vara större än de pomeransen säger.
Anonym (nöjd) skrev 2008-05-21 15:32:54 följande:
hur vet du att den e manipulerad, även om jag skulle gå och ta ett kort på mitt exs kuk och skicka till dej så skulle du väll säga att den också var manipulerad.
tror inte sambon skulle gilla det, men exet skulle nog ställa upp. tror inte på att alla bilder på nätet e manipulerade, men men, nu ska jag fortsätta städa här. orkar inte tjafsa om en så här löjlig sak som man faktiskt vet är så som man säger.
vad jobbar du med pomeransen som verkar tro att du kan så mycke om kukstorlekar?
www.google.se/search&hl=sv&ie=UTF-8&rlz=1T4ADBF_svSE240SE249&q=%22v%c3%a4rldens+st%c3%b6rsta+penis%22
här kan du läsa pomeransen om världesstörsta penis, kanske du till och med hittar några bilder så du kan bli nöjd med det.
har man erfarenhet av stora kukar så vet man.
men du pomeransen du har inte svarat på min fråga. vad jobbar du med som "vet" så mycke om porrstjärnorna och stora kukar? *bara nyfiken*