• HannaS86

Stor kuk?

Eras skrev 2008-05-31 11:58:02 följande:
    Helikoptern pysslar barnungar med. Väderkvarnen - som renderar i ett synnerligen dovt "swooosch" - e för riktiga karlar.
    lol :D

Jag gillar större kukar. Då menar jag inte längdmässigt utan omkretsen. Omkretsen får gärna vara 14-20cm. Längden spelar inte så stor roll eftersom jag ändå inte skulle kunna ta in en som är 25cm (även om en som är 22 har gått bra :p) Lika viktigt som omkretsen är formen. Det tycker jag avgör hur långt in man kan ta en kille och hur hans kuk känns. De som säger att storleken inte har någon betydelse för hur det känns antingen ljuger eller har inte provat mer än en kille.
  • HannaS86
    Svar på #141
    pomeransen skrev 2008-06-03 13:11:27 följande:
    Jag skulle tippa att kukar med omkrets på 20 cm är ungefär lika vanligt förekommande som kukar med 28 cm längd.
    Ja jag vet, det är lite synd.. Men de som finns ska man passa på att utnyttja :p
  • HannaS86
    Kallemannen skrev 2008-06-03 15:46:50 följande:
    Om du klarar så stora kukar måste du ha en rätt rejäl fitta och vara en "väldigt stor" människa.....
    Jag är vältränad så jag kan göra det skönt för killen oavsett vilken storlek han har, har bara fått positiva kommentarer från killar jag varit med och får man höra någonting tillräckligt många gånger börjar man tro på det själv. Säger dessutom en före detta porrskådis att man är grymt duktig, då är man fan det.
  • HannaS86
    Svar på #164
    Ja jag har mätt killar så jag vet hur stort det är. Har varit med 2 som haft omkretsen 18-20. Skulle gärna lägga upp länkar till bilder om det inte vore för att man säkert blir bannad då. Dessutom skrev jag inte att 20cm är något vanligt utan vad mitt inlägg handlade om är att jag personligen föredrar 14-20cm omkrets. Thats it.
    För att ni där som av någon anledning inte tror på det jag skriver ska få se att det finns fler tjejer än jag som sett stora kukar kan vi göra såhär:
    www.aftonbladet.se/karleksex/chattsammandrag/article389486.ab
    Läs sista frågan i chattsammandraget som Annnie skriver!
  • HannaS86

Vad hade det med saken att göra? Tråden handlar ju om stora kukar...

Kallemannen skrev 2008-06-04 07:54:02 följande:
    Och?Jag har haft sex med ca 100 tjejer och har märkt att destå större tjejerna är destå större fittor!
  • HannaS86
    Svar på #166
    Med ett måttband runt kuken?! Jag är ju inte så dum så jag försöker med en linjal haha ^^
  • HannaS86
    Svar på #168
    På det stället med störst omkrets om det varierar längs med den..
  • HannaS86

Jo vanligtvis fast vissa killar han ha större omkrets ovanför roten än nere vid den medan för vissa är det tvärt om så då tycker jag det är rättvisast att mäta där det är störst.

• HannaS86
    Svar på #174
    Alternativ 2 låter som ett bra sätt, de jag mätt på har haft jämnstor så det har inte varit något problem just då..
  • HannaS86
    Svar på #179
    Men kan du sluta med personangreppen!!!!!
    Du håller ju dig inte till ämnet utan bara klankar ner på folk. Istället för att skriva något som tillför diskussionen någonting så kritiserar du bara andras inlägg.

?otro-Hanna?, "Äckliga militanta feminister", "du verkar ju vara helt total-blåst? (vilket inte finns kvar längre eftersom jag anmälde det och det plockades bort), ? Om du klarar så stora kukar måste du ha en rätt rejäl fitta och vara en "väldigt stor" människa.....?
    Är du en sån som måste klanka ner på andra för att själv känna dig viktig eller?
    Kallemannen skrev 2008-06-05 09:28:17 följande:
    Storleken som otro-hanna86 pratar om existerar ju knappast, men visst finns det några enstaka...
Svar på tråden Stor kuk?