Inlägg från: Sanna Goding |Visa alla inlägg
  • Sanna Goding

Stor kuk?

Nu är Pomeransen framme igen med sina måttband. Nog för att JH inte hade några 36 cm, men var får du 23-24 cm från. Är det du som varit framme med måttbandet på din kladdiga teve-ruta igen?

• Sanna Goding

Anonym (bigcock) skrev 2008-05-20 17:33:13 följande:

inom porrindustrin finns det större än de som har 25cm, jag jobbar inom porrindustrin så jag lovar att jag har allt koll på den biten.
    Du har inte koll. Det hjälps inte att du är i porrbranchen, att du varit där och sett själv, att du sugit eller knullat eller mätt själv.

Pomeransen vet bäst. Varför vet jag inte men han påstår det.
  • Sanna Goding

Jag påstår ingenting. Jag säger som förut, Ett flertal personer här som vittnar om 23-24 cm, och så du som sitter och gör dina uppskattningar när du tittar på porr.

Jag gjorde också några enkla statistikantaganden som genom vanlig normalfördelning, (som naturligtvis inte alltid stämmer, men det är vad vi har att går efter), ger att det de fruar som påstår 23-24 inte nödvändigtvis ljuger.

Själv har jag haft sex med 21 cm, vilket jag (i smyg) mätte ganska exakt, så jag tycker inte det skulle vara så konstigt med några extra.

Du har en mycket bestämd uppfattning av storleken, och med tankte på dina källor så nog är det du som har bevis. Jag tycker det är bättre att tro på dem som faktiskt sett större och mindre i verkligheten.

• Sanna Goding
    Akvarel skrev 2008-06-04 19:21:00 följande:
    Mäta kukar talla om ett patetiskt ytlig sexualsyn.
    Så hur ska sex vara då????
  • Sanna Goding

Det där med att killar med stor kuk inte är bra är bara en så dålig rationalisering för att få de med mindre att känna sig bättre. Jag tror att de med stor har bättre självförtroende och därmed får ligga mer, och följdaktligen blir de bättre.

Det där med att killar med riktigt stora på 24-25cm inte kan få ordentligt stånd känns inte bra. En kuk ska vara hårt och jag vill känna att han är kåt. Inte ha någon jättelik hingstdase som hänger och slänger.

Men vad jag tycker är att storleken inte är så viktig, i alla fall med min erfarenhet mellan 12 och 21cm. Men visst är en större sexigare att titta på, det måste jag ju erkänna.

• Sanna Goding
    kawwa77 skrev 2008-06-08 13:26:51 följande:
    Sanna Goding skrev 2008-06-07 21:15:48 följande:Hur stor har din "granne" då måste ju fråga???
    Hehe, han har 14cm.
  • Sanna Goding
    kawwa77 skrev 2008-06-09 07:24:07 följande:
    Sanna Goding skrev 2008-06-09 07:15:22 följande:ok har ju läst din "otrohets" tråd så det kunde va intressant med lite fakta bara. Får man vara fräck och fråga hur stor din man har då? mest nyfiken inget annat!ha det bäst sanna goding
    Han är större, (och snyggare, yngre och mera vältränad).
  • Sanna Goding

När jag gick i skolan fick vi lära oss ass storleken inte varierar när killen har stånd. Undrar varför. Måste ha orsakat många trauman när killen upptäcker att han faktiskt är två eller tre cm kortare.

Svar på tråden Stor kuk?