• Anonym

Stor kuk?

JAg föredrar mindre snoppar. Det gör bara ont när man försöker ha sex med någon som har större än 16cm i längd.

• Anonym

Jag vill hellre ha en grov & kort än lång & small kuk i mig iaf det ska ju kännas att man blir knullad
    Har varit me killar som har fått kämpa för att få in kuken de gillar jag

• Anonym
    pomeransen skrev 2008-05-21 15:39:03 följande:
    Jo, jag vet att alla på FL har mätt alla de har varit med helt rätt och att ingen av dem som de inte har mätt har överdrivit sina mått. Du säger att det är klart att en kuk kan vara större än jag säger. Men snälla, visa mig då en omanipulerad bild på en kuk över 25 cm. En enda! Jag har bett om det så många gånger i så många trådar.
    Det finns bra med redigerings/retuscherings program där ute, även trickfilmning och annan fin 3D-teknik som kan få vad som helst att se ut som vad som helst.

Är det någon som har en omanipulerad bild av en kuk som är ÖVER 25centimeter var då vänlig att länka till alternativt maila den via e-post så det blir ett slut på diskussionen här på FL någon gång om vad som finns och inte.
  • Anonym
    HannaS86 skrev 2008-06-03 12:19:00 följande:
    lol :DJag gillar större kukar. Då menar jag inte längdmässigt utan omkretsen. Omkretsen får gärna vara 14-20cm. Längden spelar inte så stor roll eftersom jag ändå inte skulle kunna ta in en som är 25cm (även om en som är 22 har gått bra :p) Lika viktigt som omkretsen är formen. Det tycker jag avgör hur långt in man kan ta en kille och hur hans kuk känns. De som säger att storleken inte har någon betydelse för hur det känns antingen ljuger eller har inte provat mer än en kille.

klart de ljuger, eller har kanske nåt problem.

Vi är ett gäng tjejer som umgås, (14 stycken)

Och ALLA tycker det är bättre med stor kuk.

Jag blir klart mycket mera tänd när killen drar fram en

rejäl doning, än en liten sak.

Då går det ganska snabbt.

• Anonym
    Kallemannen skrev 2008-06-03 15:46:50 följande:
    Om du klarar så stora kukar måste du ha en rätt rejäl fitta och vara en "väldigt stor" människa.....
    stor fitta och stor människa går inte hand i hand.
    Jag själv väger vackra 120 kg, och är normal.
    Min kompis väger 45 kg, och har en riktigt sladderfitta som hon
    brukar säga   Kan ta STORA saker.
  • Anonym
    Larsgubben skrev 2008-06-03 20:24:50 följande:
    En liten grissini, kanske?
    He he. Den var bra
  • Anonym

Mellanstor... Gärna stor mellan benen men det r jobbigt att suga länge då tycker jag.

• Anonym
    Kallemannen skrev 2008-06-04 07:54:02 följande:
    Och?Jag har haft sex med ca 100 tjejer och har märkt att destå större tjejerna är destå större fittor!

Ha! Säkert! jag har vart med 58 killar.

Och det är lika. Stor snopp/fitta, har inget med kropps storleken att göra.

Har vart med STORA vältränade män. De hade små prinskorvar

Och smala små män, med stora tjocka saker på 23 cm.

Och många av mina kompisar är små, inte har de små fittor för det.

Jag har nog mindre fast jag väger mycket. Det har killarna sagt vi vart med iallafall.

Vi som är feta fyller ju ut mera i slidan. Det är ju fett och bulligt.

• Anonym
    Kallemannen skrev 2008-06-05 09:28:17 följande:
    Jag snackar om tjejers möss!Stort bäckenben som ofta "stora tjejer" har innebär oftast en stor mus.Storleken som otro-hanna86 pratar om existerar ju knappast, men visst finns det några enstaka...

bara för att man går upp 20 kg eller mera, betyder ju inte att bäckenbenet växer.

Ha ha. trodde du det ?

• Anonym

Svar på ts

Stor o grov kuk framför liten självklart..

Varför? För att man vill känna att man blir knullad o nej det spelar ingen roll att dom vet hur dom ska använda sina små prinskorvar

• Anonym

En stor kuk känns mer skönt i fittan när den penetreras in. En liten kuk har en tendens att kännas mindre och då blir jag mindre kåt.

• Anonym
    Akvarel skrev 2008-06-05 15:27:44 följande:
    Vad har storlek med bra sex att göra Sanna Gooding det är bara en poppulärkulturell myt som lättpåverkade tar för sanning.
    Har du haft sex själv eller?
  • Anonym
    Akvarel skrev 2008-06-05 15:27:44 följande:
    Vad har storlek med bra sex att göra Sanna Gooding det är bara en poppulärkulturell myt som lättpåverkade tar för sanning.
    Antar att du har väldigt liten själv då du propagerar så aktivt för detta
  • Anonym

grov & tjock MUMMA  tycker om när de e på gränsen till skönt & smärta o blir exta kåt när killen/killarna säger att jag e tajt o nästan inte får in deras stora kuk ;

• Anonym
    Fartill3 skrev 2008-06-05 18:48:51 följande:
    ja det är ju självklart har man en tjock snopp så kännar man mer själv oxså alternativt att tjejen har en trång mus hahamen det skiljer sig ganska mycket från tjej till tjej.var själv ihop med en tjej från korea för ett tag sedan och det är ingen myt att musarna är trängre overthere!Vad det beror på vet jag inte men kanske kraftigare bäckenmuskelatur dom brukar vara gryma på gympa sen har man ju sprungit på en och annan riktig slapp mus lol
    kan de inte va tjejerna som haft normala musar o du som har en liten kuk  killar snackar alltid om att tjej e slappa osv men hallå kan de inte bero på att era kukar e så jävla små
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-06-06 16:23:39 följande:
    gör bara så ont..
    men liten är ok om man vet vad man håller på med..
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-06-05 21:14:00 följande:
    grov & tjock MUMMA  tycker om när de e på gränsen till skönt & smärta o blir exta kåt när killen/killarna säger att jag e tajt o nästan inte får in deras stora kuk ;
    Håller med du!
  • Anonym

Därför den fyller upp min fitta....

• Anonym
    Anonym (litet hål) skrev 2008-06-06 16:42:57 följande:
    Jag är enl många män en drömkvinna...! Skitsnygg enl många. 168 cm lång, långt lockigt hår, blå ögon, kurvig figur m 75 b i bhstrl...
    smaken e ju som baken

själv är jag 165cm blond blå ögon kurvig vaken fet eller small (väger runt 60kg) 75F  & Inte fan kan jag säga att jag e mångas drömkvinna för det!!
Svar på tråden Stor kuk?