Stor kuk?
JAg föredrar mindre snoppar. Det gör bara ont när man försöker ha sex med någon som har större än 16cm i längd.
JAg föredrar mindre snoppar. Det gör bara ont när man försöker ha sex med någon som har större än 16cm i längd.
Jag vill hellre ha en grov & kort än lång & small kuk i mig iaf det ska ju kännas att man blir knullad
Har varit me killar som har fått kämpa för att få in kuken de gillar jag
klart de ljuger, eller har kanske nåt problem.
Vi är ett gäng tjejer som umgås, (14 stycken)
Och ALLA tycker det är bättre med stor kuk.
Jag blir klart mycket mera tänd när killen drar fram en
rejäl doning, än en liten sak.
Då går det ganska snabbt.
Mellanstor... Gärna stor mellan benen men det r jobbigt att suga länge då tycker jag.
Ha! Säkert! jag har vart med 58 killar.
Och det är lika. Stor snopp/fitta, har inget med kropps storleken att göra.
Har vart med STORA vältränade män. De hade små prinskorvar
Och smala små män, med stora tjocka saker på 23 cm.
Och många av mina kompisar är små, inte har de små fittor för det.
Jag har nog mindre fast jag väger mycket. Det har killarna sagt vi vart med iallafall.
Vi som är feta fyller ju ut mera i slidan. Det är ju fett och bulligt.
bara för att man går upp 20 kg eller mera, betyder ju inte att bäckenbenet växer.
Ha ha. trodde du det ?
Svar på ts
Stor o grov kuk framför liten självklart..
Varför? För att man vill känna att man blir knullad o nej det spelar ingen roll att dom vet hur dom ska använda sina små prinskorvar
En stor kuk känns mer skönt i fittan när den penetreras in. En liten kuk har en tendens att kännas mindre och då blir jag mindre kåt.
grov & tjock MUMMA tycker om när de e på gränsen till skönt & smärta o blir exta kåt när killen/killarna säger att jag e tajt o nästan inte får in deras stora kuk ; ![]()
gör bara så ont..
Därför den fyller upp min fitta....