• Anonym

Tafsar på krogen

När man är ute på nattklubben, speciellt när man dansar så tar/smeker man ofta tjejer/kvinnor när man går förbi dem eller dansar nära. Har aldrig varit med om att någon tagit illa upp många vänder sig bara om och ler och många börjar dansa med en, en del dansar bara vidare hur mycket man än tar på dem. Kvinnor gillar ni när män tar på er när ni är ute?

• Svar på tråden Tafsar på krogen
  • Anonym

Spelar väl ingen roll om man lägger handen lite lätt på en kvinnas höft, och blir responsen postitiv kan man ta handen smekandes mot rumpan, ser inga problem i det. Är det inte ok så tar man bort handen.

• Lady Dahmer
    Anonym skrev 2008-05-22 16:45:27 följande:
    Spelar väl ingen roll om man lägger handen lite lätt på en kvinnas höft, och blir responsen postitiv kan man ta handen smekandes mot rumpan, ser inga problem i det. Är det inte ok så tar man bort handen.
    fast kan du förstå att vissa kvinnor inte gillar det? och att vissa kvinnor (jag) mår dåligt av det? varför är det så svårt att respektera? är det verkligen så svårt att försäkra sig om att det är ok innan? de flesta män jag träffat har inga som helst problem med det.

Nu när du vet att vissa kvinnor blir riktigt kränkta av det, hur kan du då tala om respekt och fortsätta att försvara ditt beteende?
  • Hoppentoss

en kille tog mig på bröstet när jag gick från dansgolvet...det var en trapp ner till dansgolvet..
    Av ren reflex sopade jag till honom med en rak höger (knyten näve)..
    Han ramlade och jag insåg vad som hänt..han fick hjälp av tre kompisar att resa sig upp...snacka om att jag fick bråttom därifrån...Jag fick in en fullträff,,,

Jag tro inte han gör om detta en gång till...

• Anonym

Jo, men det är många som gillar att man tar initiativ.

• Lady Dahmer
    Anonym skrev 2008-05-22 16:52:38 följande:
    absolut. men ta reda på det FÖRST.
  • Anonym
    ladydahmer skrev 2008-05-22 16:54:00 följande:
    absolut. men ta reda på det FÖRST.
    Går inte på ett dansgolv,
    ska jag peka på handen sen peka på tjejen sen peka på hennes höft?
  • Anonym

Men insiativ kan ju ske på olika sätt..
    tar någon en på baken och man ej vet vem det är så blir man arg...man söker efter den personen som är så dum. Ser man ej vem det är utan flera kanske tittar på en så ler man nog lite osäkert...
    Det är nog det leendet du tolkar som det är ok...

Sedan finns det säkert några få som gillar detta..

Anonym skrev 2008-05-22 16:52:38 följande:
  • Lady Dahmer
    Anonym skrev 2008-05-22 16:55:27 följande:
    Går inte på ett dansgolv, ska jag peka på handen sen peka på tjejen sen peka på hennes höft?
    kroppsspråket visar en hel del vad man vill och vad man är öppen för. inte svårt alls att lista ut vad den andre vill.... såvida man inte är urusel på att läsa signalerna.
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-05-22 16:55:38 följande:
    Men insiativ kan ju ske på olika sätt..tar någon en på baken och man ej vet vem det är så blir man arg...man söker efter den personen som är så dum. Ser man ej vem det är utan flera kanske tittar på en så ler man nog lite osäkert...Det är nog det leendet du tolkar som det är ok...Sedan finns det säkert några få som gillar detta..
    tar inte på baken det första jag gör, jag känner igen ett glatt leende och ett "mm..skitkul" leende..
  • Lady Dahmer
    Anonym skrev 2008-05-22 16:55:38 följande:
    Men insiativ kan ju ske på olika sätt..tar någon en på baken och man ej vet vem det är så blir man arg...man söker efter den personen som är så dum. Ser man ej vem det är utan flera kanske tittar på en så ler man nog lite osäkert...Det är nog det leendet du tolkar som det är ok...Sedan finns det säkert några få som gillar detta..
    japp. händer att man flinar dumt.... just för att man känner sig dum.
Svar på tråden Tafsar på krogen