• Anonym

Tafsar på krogen

När man är ute på nattklubben, speciellt när man dansar så tar/smeker man ofta tjejer/kvinnor när man går förbi dem eller dansar nära. Har aldrig varit med om att någon tagit illa upp många vänder sig bara om och ler och många börjar dansa med en, en del dansar bara vidare hur mycket man än tar på dem. Kvinnor gillar ni när män tar på er när ni är ute?

• Svar på tråden Tafsar på krogen
  • Cuthalion

820723 - I tråden har han skrivit att han inte fortsätter om tjejen säger ifrån när han tar på dem men att han börjar med en "lätt smekning" när han passerar.

• 820723
    Cuthalion skrev 2008-05-21 17:14:06 följande:
    820723 - I tråden har han skrivit att han inte fortsätter om tjejen säger ifrån när han tar på dem men att han börjar med en "lätt smekning" när han passerar.

Okej, då tar jag tillbaka allt jag sagt!

• sär skriven

Ooooh nej, INGEN tar i mig. Då blir jag ursinnig.

• Anonym

JAg avskyr det, om en kille t ex tar en i baken och sen står och ler/flinar när man tittar dit.

• Anonym (aaaargh!!)

Blir så förbannad av såna typer som TS som tror att man kan behandla en kvinna hur som helst!
    Det är ju typ lika som med en våldtäktsman; han tror säkert också det är okej att "känna lite".

SLUTA TAFSA!!

• Anonym

Jag håller med, e så trött på alla "smekare". Det är absolut inte OK!!!!!!

• Anonym

mm.. våldtäkt och smekning samma sak.. du lever inte i samma värld som jag..

• sär skriven

Vilken värld du än lever i borde du väl ha insett, med tanke på alla svar, att tjejer inte alls uppskattar att bli tagna på av främlingar?

Anonym skrev 2008-05-22 11:17:23 följande:
    mm.. våldtäkt och smekning samma sak.. du lever inte i samma värld som jag..
  • Anonym

är inte övertygad, efter mina krogbesök..

• sär skriven

Då måste jag undra varför du frågade, i trådstarten?

Anonym skrev 2008-05-22 11:33:23 följande:
    är inte övertygad, efter mina krogbesök..
Svar på tråden Tafsar på krogen