bada efter missfall?
när kan man bada igen efter ett missfall? med tanke på infektionsrisk och så menar jag. slutade blöda i lördags och vill väldigt gärna sjunka ner i ett varmt gott bad, men vet inte om jag vågar.
när kan man bada igen efter ett missfall? med tanke på infektionsrisk och så menar jag. slutade blöda i lördags och vill väldigt gärna sjunka ner i ett varmt gott bad, men vet inte om jag vågar.
nä va jobbigt isf. älskar att bada. funderar på att köra på Lalalongs version istället
pallar bara inte ringa vårdguiden eller nåt, får alltid prata med otrevliga typer där.
Lalalong
ja, jag menar, det har varit skit sen missfallet då kan jag väl iaf få ta ett sketet bad
kanske jag tom orkar gå till jobbet imorgon och trotsa sjukskrivningen som är till på måndag.
men innebär missfallet hela blödningstiden? för annars är det typ 2 veckor sen "den" kom ut. och då är det ju okej ![]()
mmm jag såg den där andra texten innan idag, och uppfattade det som att det bara gällde vid skrapning. lyckligvis kom allt ut på egen hand. fan, vill verkligen bada, så jag tvingar killen att städa badkaret skitnoga och så kan jag bada sen 
tack för hjälpen!