Eeze
Nån som testat det?
jag har sån migrän som inte går över av att sova eller kräkas.
Alltså ingenting hjälper. Den brukar sitta i tre dagar.
har haft imigran men det är ju på recept. Tänkte testa den receptfria då.
Nån som testat det?
jag har sån migrän som inte går över av att sova eller kräkas.
Alltså ingenting hjälper. Den brukar sitta i tre dagar.
har haft imigran men det är ju på recept. Tänkte testa den receptfria då.
Ja, har provat den kuren en gång och den funkade kanon.....men tänk på att hela paketet är en kur, så du inte bara tar en o tror det ska gå över.
Hela förpackningen är en kur mot migrän....så man tar tabletterna med en viss tid mellan. Tror det bara är 6 tabletter i asken eller nåt sånt.
har testa dem och de funkar ok, men tyckte de var så dyra.
Käkar istället diklofenak eller voltaren tabletter som funkar toppen mot migrän och är betydligt billigare.
man måste ju inte käka en hel ask om man inte behöver, står ju inte att det är en kur.
så här står det:
Vanlig dos för vuxna (över 18 år): 2 tabletter tas vid första tecknet på ett migränanfall. Om lindring ej uppnås inom 2 timmar, tas ytterligare 2 tabletter. Detta kan upprepas ytterligare en gång efter 4-6 timmar, men högst 6 tabletter (150 mg) per dygn. Överskrid inte den angivna dosen. Om Eeze inte hjälpt mot din migrän inom 3 dagar, kontakta din läkare.
När jag läste det där fattade jag som att det var en behandling....
Men vad kostar Eeze då?
Och dom andra du nämner, är dom receptfria?
Tycker Eeze funkar jättebra men de är snordyra. Nästa gång jag köper kommer jag köpa ett annat märke med exakt likadant innehåll som Diklofenak T t.ex.
Och hela paketet är inte en dos. Det går utmärkt att ta två tabletter vid första tecknet på migrän och har det inte blivit bättre efter 2 timmar kan man ta två tab. till. Dock får man bara ta max 6 tab./dygn. Men om migränen lindras efter de första tab. så behöver man inte ta fler ![]()