• Anonym

Cyklotymi

yes jag fick den diagnosen för ett par år sen.

• Anonym

jag fick medicin för att komma ur svackan jag befann mig i, plus samtalskontakt.
    medicinen skulle jag ätit i ett år men jag slutade efter halva tiden, och slutade även gå på samtal för det kändes som att jag mådde mycket bättre. inte så smart.
    nu e jag påväg

• Anonym

tillbaks igen efter ännu en svacka, kbt övningar mot ångest.. och det funkar än så länge. man får ta babysteps liksom

• Anonym

lamictal fick jag.
    och jag vet faktiskt inte hur dom menar, jag vet att diagnoser ses som färskvara. nu tycker dom att jag har något av en borderlinepersonlighet ist. cyklotymi och borderline e väl inte helt olika varann iofs. men som sagt, man blir förvirrad

• Anonym

Anonym (kanske) skrev 2008-06-17 17:54:16 följande:

Hehe, jag förstod det :) Fast jag började svara när du bara skickat det första. Jo, babysteps var ordet! Men det är svårt att ha tålamod med det, livet väntar ju inte liksom, och det är ju så mycket man måste klara av vare sig man egentligen orkar eller inte.
    tell me about it
  • Anonym

ja just då gjorde den nog det, men det tog ju några veckor innan den började verka. jag kom ur depressionen, och det LÄR ju ha berott på medicinen för läkaren va inte såå snygg! :P haha
    har du någon samtalskontakt idag?

(ska iväg en sväng så jag kikar in ikväll igen!)

• Anonym

jag har varit sjukskriven till och från. de få perioder jag jobbat har ju varit kaos. ångest, man kommer försent, man känner press, vissa dagar e man uppåt o babblar på med allt o alla, andra dagar vill man bara krypa under en stol o gömma sig. sen får man dåligt samvete till råga på allt, efersom chefen inte vet hur man mår (jättesvårt att berätta om diagnoser tycker jag, samhället e så inskränkt ännu)
    just nu är jag f-ledig, ska försöka, med alla barn , att ta det lugnt och bara vara.

Svar på tråden Cyklotymi