Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Växjöbabesen ;-)

Heeeeeej!!!!

Vi har haft en underbar helg!!!!!! 
     Vår lilla Hilda är nu döpt
    Finns lite bilder i galleriet, men har inte så många ännu då vi inte hade vår kamera med oss. Men titta ni på dem som finns så länge
    Barn är en lycka för stor att förklara
  • loveliva
    Gucci1 skrev 2008-07-20 19:49:32 följande:
    Grattis grattis Fru Anna!!!
    Mamma Cia skrev 2008-07-20 19:54:02 följande:
    Hihi Vad rätt jag hade GRATTIS GRATTIS, hoppas det blev så bra som ni ville ha det !!
    TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var en underbar dag & precis som vi tänkt oss! Våra familjer var där och våra bästa vänner.
    Känns som om vi är nyförälskade på nytt   
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-07-20 20:07:21 följande:
    o lite fint väder fick ni med
    Ja fm regnade det, men sen efter 12 var det klarblå himmel
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-07-20 20:15:06 följande:
    Men visste familj o vänner att det skulle bli bröllop oxå ??
    Familjen visste inget, men våra vänner.
    En av mina bästa vänner är operasångerska i Köpenhamn så hon sjöng och hennes sambo spelade piano, och min andra "bästis" är fotograf, så hon fotade hela dagen. S bästa kompis bar Hilda in i kyrkan så han visste också. Men ingen annan.
  • loveliva
    Le mom skrev 2008-07-21 09:00:32 följande:
    Little - Jag hoppas att vi bestämmer oss för ett barn till, som du säger så blir det dubbelt så mycket kärlek o syskon är ju den bästa gåvan man kan ge sitt barn! Men man blir lätt "lat" och drar ut på det hela...

Jag tycker också att ni ska skaffa syskon Barn är det finaste som finns!!!! Underbara!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Twinsen skrev 2008-07-21 20:26:00 följande:
    Le mom : Barn är sååååå underbara:) Jag tycker klart att ni ska skaffa syskon :)Gucci: Välkommen hem igen från sem. Och vi får bara boka in en tjejfest nu!!!!!!!!Jag har ett förslag:Tjejfest Lördag den 16 aug¤ Jenny "Twinsen"
    Kan inte heller då, vi är i Kålmården den helgen.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Lördag den 30 augusti??

¤ Twinsen

¤ Loveliva
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Vad kul att vi blir så många!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Little skrev 2008-07-22 22:48:44 följande:
    Svar på #538Nu firar jag inte det men när vi syskon va små så firades vi
    Vi firade också namnsdagarna när vi var små, med paket & tårta. Men inte längre, inte mer än ett litet grattis

Hur går det med lille Anton? Något nytt som händer?
    Hilda rullar runt på golvet mest hela dagarna och äter mat för fullt Riktigt litet matvrak
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Heeej!

I dag har Hilda varit på 6-månkontroll. Gick hur bra som helst Hon väger nu 6 kg och är 66 cm lång, hattmått 42 cm.

Ääääntligen har vi fått barnvakt! Så nästa helg åker jag och mannen till Göteborg ENSAMMA. Ska bli såååå mysigt! Kan inte komma ihåg när vi var iväg ensamma senast. Längtar!!!

Mamma Cia skrev 2008-07-23 21:27:02 följande:
    Imon drar vi till Öland en runda ! Ska bli skönt o komma bort lite o ha lite semester...
    Ha det gott! Och njut av ledigheten!
    Gucci1 skrev 2008-07-23 21:07:17 följande:
    Grattis Emmiz! Jag heter också Kristina i andranamn. Ikväll är jag stel i ryggen och kommer nog få ett fint blåmärke på skinkan imorgon. Man kan säga att hästen vände men det gjorde inte jag... så jag hamnade på backen istället.
    En klassiker
    Jag har hand om min lilla häst denna veckan då fodervärden är bortrest. Sååå härligt att rida om kvällarna nu, saknar det jätte mycket!
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)