Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Växjöbabesen ;-)

Mamma Cia skrev 2008-06-17 21:43:34 följande:
    15 funkar fint Jag e hemma !!!Har bakat lite till er oxå ....
    Gott!!!
    Ses i morgon!
  • loveliva
    Little
    Tråkigt! Hoppas Simon kryar på sig!

Sussie
    Om det är en tuta till bilen så är det nog enklast att köpa en ny på Mekonomen, kostar inte många kronor
  • loveliva

Tack Cia, Isak & Filip för idag! Lika trevligt som alltid

Jag längtar efter att få se Meandi´s höstkollektion nu Tänk vad vi ska handla

• loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-06-18 20:31:42 följande:
    Dito !!! Tack själva !! Barnen sover sen en halvtimme tebax, hoppas det håller i sig.
    Ja, det får vi hoppas Utan nattsömn mår man inte bra...
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-06-18 21:25:08 följande:
    Nu ska jag knoppa oxå, tråkbollen klarar sig bra utan mig Filip har redan härjat en runda, så nu sover båda i vår säng.
    Sov gott!
  • loveliva
    Rönnbär skrev 2008-06-18 21:40:26 följande:
    Hej alla där i Växjö!Undrar om man får hoppa in??Ska flytta med familj och barn i Växjö i juli Tjing!
    Välkommen

Ja, hästar är trevliga djur, har 2 och sambon 1
    Å så har vi några barn också
    Mamma Cia skrev 2008-06-19 07:31:19 följande:
    Förresten så vaknade Isak halv 6 imorse, skittrött efter ännu en strulig natt med Filip, men inatt har han inte haft ont i magen iaf. vad jag vet... Funderar på att byta säng till resesängen som vi gjorde med Isak. För han slår sig hela tiden o sängen e så smal.Ska äta frukost med Filip nu som vaknat o sen ska vi in o göra stan som alla andra växjöbor antar jag Men men, midsommar ska ju firas o då måste det handlas !!
    Ja, här hade vi sovmorgon ända till 06 Förvånad Rekord!
    Lycka till med inhandlingen Vi blir hemma här idag
  • loveliva
    Gucci1 skrev 2008-06-19 08:00:46 följande:
    Loveliva: Har du två hästar? Trodde bara du hade ponnyn? Vad är det mer för häst?
    Ett halvblodsto efter Hertigen. Hon är 19 år nu och går och håller ihop flocken hemma hos min pappa Har tävlat mycket dressyr med henne Hade gärna fortsatt, men finns ingen tid nu
  • loveliva

Det är den bruna hästen i mitt galleri

• loveliva
     Önskar alla en fin midsommar

Strandbjörket låter kul! De har öppnat en ny "lekattraktion" där nu Provade den idag.

Är så glad! Jag & S har blivit lovade barnvakt så vi kan åka till Göteborg och bo där 1 natt, äta gott, shoppa, bara ta det lugnt Längtar!
  • loveliva

Är det någon som vill ses i strandbjörket eller Linnéparken i veckan?

Svar på tråden Växjöbabesen ;-)