Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Växjöbabesen ;-)

Madicken- Tack! Helt underbart att vara fru!

Ja, tiden den går alldeles för fort, så är det bara. Tycker inte det var längesen vi hade våra små i magen.

Hoppas ni får det fint på Öland!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Då var vi hemma efter vår lilla bröllopsresa
    Har varit i Gbg hela helgen, bara vi två
    Ätit jätte god mat, sovit gott & länge, shoppat och bara haft det mysigt. Känns som om vi är nyförälskade på nytt!

CIA- Krya på er!!!!!!!!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-08-03 21:39:35 följande:
    Åh vad mysigt det lät ! Vem passade vilddjuren då ?
    Love var hos min pappa, Melker & Hilda var hos min mamma
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Växjömamma1976 skrev 2008-08-04 10:52:25 följande:
    mysigt med Gbg, jag älskar Gbg själv! Vart i Gbg var ni? För övrigt, så börjar min 1:a arbetsdag idag efter en välbehövig semester! Jobbångest ja, för idag börjar jag jobba heltid!
    Vi bodde på Gothia Towers och strosade runt i stan runt vallgatan, kungsgatan, Fredsgatan ja därikring
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Honey1982 skrev 2008-08-04 13:31:34 följande:
    mysigt, var Gothia Towers bra? vi har också funderat på att ta en helg där. jag var också i Göteborg i helgen
    Sådär tycker jag...men visst det ju flott & fint, det kan jag inte säga annat. Men dålig frukost, dyrt att pakera, kostade tom om man ville titta på tv:n på rummet

Vad gjorde du i Gbg? *nyfiken*
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Grattis Frans på födelsedagen!

Honey1982 skrev 2008-08-04 20:48:12 följande:
    jag hälsade på kompisar och shoppade förstås .skulle du rekommendera hotellet?grattis frans!
    Vi kommer iaf inte bo där igen
    Vi har vårt lilla favorithotell (Spar Gårda), där är det billigt, jätte god frukost, gratis parkering, gratis tv-tittande (inte för att vi brukar titta på tv på hotellet, men lite störande att det kostar).

Låter som om du också hade en bra helg i Gbg
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Grattis Sussie på födelsedagen!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-08-06 13:42:04 följande:
    Grrrr...... Var så dumma & snälla att vi bytte med vår granne ang. grävningen.. Dom ska iväg på måndag så då så fick dom gräva innan oss. Bara för det så e det inte säkert att den som gräver ska jobba nästa vecka nu så vi kanske inte får jobbet gjort. Så j-a surt nu när man planerat efter det o plockat ner staket o grejat o så kanske det inte blir nåt ?? Åhhhhh....
    Nääää fyy va trist!!!!!
    Förstår att ni ångrar bytet...
    Mår ni bättre nu?

Ang trots så väntar vi fortfarande på att Melker ska börja Men han verka inte ha några planer på att trotsa, och det är jag väääldigt tacksam för
    Här hemma är det Love som sköter den biten, ganska mycket ibland om man säger sååå Oskyldig men det enda som verka funka här är att ALLTID vara konsekvent och prata om det när allt lugnat sig. Sen är glass bra också Haha.....

Idag började pojkarna dagis igen. Och nu märker jag hur bra vi haft det hela sommaren, bekvämt! Inte en enda tid att passa, men nu ska det passas tider.
    Men de tyckte det var jätte skoj att vara där igen

Någon vet de exakta tiderna för Karl-Oskar dagarna? Vi tänkte gå ner på stan på fredag och lyssna på BWO & EMD (ja jag gillar dem! ).
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-08-06 15:31:36 följande:
    Nu ÄNTLIGEN är det dax !!!! Måndag den 11e Augusti släpps nya Me & I kollektionen ! Kl 17.30 visas den här hemma hos mig !Ni kommer väl ???
    KLART JAG KOMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad trodde du?!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Little skrev 2008-08-07 23:08:42 följande:
    Kände idag en lite vass kant i Antons mun, första tanden på G, kan va därför han har/är väldigt sur och kinkig hela tiden plus att jag tror att han är inne i en tillväxtperiod nu, hungrig mest hela tiden.Va inte alls förberedd på att det skulle komma någon tand då storebror fick första tanden vid 9 månader, Anton är "bara" 7 månader.WaimeaIris, vilket sött namn!!
    GRATTIS till tanden!
    Här är det inga tänder på väg. Bara Hilda själv som är på väg

Ska vi kanske samåka till Cia på måndag? Jag tar Hilda med mig, Anton också?
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)