Inlägg från: Mamma060812 |Visa alla inlägg
  • Mamma060812

Växjöbabesen ;-)

loveliva skrev 2008-08-10 19:58:32 följande:
    CiaÄr ni friska nu från förkylningar???
    Ja rätt så, har efterdyningarna nu. Men det värsta är över iaf. !!
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-08-11 07:02:28 följande:
    CiaSå jäkla tråkigt men vi måste stanna hemma idag, Anton har blivit jätteförkyld under gårkvällen och har haft en jobbig natt.Fasiken hoppas han inte smittade familjen vi va och hälsade på igår..Ville ju ser de nya kläderna ju från Meandi OCH träffa Kattas minsting!! 
    Nä men sluta... VAd trist, massa som bokat av oxå Kan du inte lämna anton hemma då ?
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-08-11 09:35:40 följande:
    Ska tydligen komma plyschbyxor i svart i den gamla modellen * vill ha*De turkosa är en ny modell med fickor..  hade så gärna velat se de IRL..Jag fick ett sms om ett me&i party nu på söndag också med då jobbar jag ju...
    Får hålla koll på hemsidan under dagen då
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-08-11 09:49:55 följande:
    Det ska komma velourisar i Cerise
    Åh snyggt !
    KOmmer nog bli dyrt ikväll...
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-08-11 13:47:24 följande:
    Shit vad mkt jag vill ha från meandi!Deras hemsida är uppdaterad nu men mkt folk på besök så man kommer inte alltid in på sidan men fotoalbumet har jag laddat ner SÅ sött i plysh till bebis aaahhh!!!Dags att sälja va lite på tradera så man ha råd
    JA det var fina saker men inte så mycket som jag trodde.. Besviken faktiskt.
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-08-11 15:29:32 följande:
    Men så kände jag i våras, tog lite tag innan jag kom in i allt ljusrosa/gult...Vid första titten på deras hemsida så tyckte jag det va massa jag ville ha men sen när jag gick igenom allt så vatt det kanske inte så mkt iallafall.. I deras fotoalbum på de 4-5 sista sidorna så är det kläder som inte kommit ut ännu, säkert september nyheter eller så.. där finns det bla en turkos sköldis pyjamas, kanonfin!!
    FÅr kika ikväll, e ju snart dax, får hålla mig...
  • Mamma060812

Hittade en tröja o ett par byxor iaf. Jag ska köpa...

• Mamma060812
    Waimea skrev 2008-08-11 16:24:15 följande:
    Little: Å, vilken raring.Cia: Fortfarande lika beslutsam om vikten??
    Waimea skrev 2008-08-11 16:24:15 följande:
    Little: Å, vilken raring.Cia: Fortfarande lika beslutsam om vikten??
    Äter go mat nu
  • Mamma060812
    loveliva skrev 2008-08-12 10:29:47 följande:
    Ja, en del är galna Men det är INTE svårt att komma upp i den summan om man har ett par barn och köper lite dyrare kläder. Men visst det låter mycket. Men det blir inte så dyrt i längden om man säljer på tradera, då går klädpengarna runt runt
    Ja precis, man får allt sälja lite för o ha råd. MEn man kan ju inte låta bli o handla.

Köpte turkosa o bruna velourisar, igelkotttröjan, fordontröjan en baströja o dom turkosa hängslebyxorna.
  • Mamma060812
    Waimea skrev 2008-08-12 16:23:51 följande:
    jag ska på Me&I-party i september så jag får väl spara mig tills dess.. Var i Kosta för några dagar sedan och shoppade vinterkläder till Frans. Det gick faktiskt att få honom att prova ordentligt, kors i taket. Blev ett fint set med täckbrallor och jacka, men i övrigt var det väldigt urplockat. Hittade i princip ingenting i storlek 86/92, men en mammatröja åt mig iaf (har fortfarande inte riktigt fattat att det är en ny bebis på gång, det känns helt overkligt och jag smyger så gott det går med det på jobbet.)Dagen innan var vi på skostället och köpte nya gummistövlar (svarta med flames på - Frans vägrar ha på sig något annat nu..) och ett par höstskor. Jag tycker att de är helt suveräna där, trevlig personal och bra kvalitet på skorna. Nu fattas det bara en runda på stan för att köpa upp sig på rejäla höstkläder åt honom. Roooligt!! Jimmy bävar och suckar därhemma..
    Köpte du Pop då eller ?? PÅ Kosta ?
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)