Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva
    Little skrev 2008-05-29 10:31:06 följande:
    Sussie29Är det en extrakoll med Samuel bara eller? När är nästa koll egentligen? 2,5 år?Om 2 veckor är det dags för Antons 2:a spruta (5½-6-månaders vacc)Igårkväll blev hel golvet i vardagsrummet lagd, fy fasisken vad röda mina knän va efteråt, trots knäskydd och händerna värkte efter att bultat mkt med gummiklubban, Johan fick ta de sista två brädorna på golvet ( så han har fått hjälpa till lite han med ) medans jag hoppade in i en välbehövlig dusch och tvättade bort allt slipdamm som kliat.. Inatt har Simon sovit riktigt igen, så skönt!
    Va duktig du är!!! KAnske ska ringa dig sen i framtiden om vi ska lägga golv

Vi var på 2,5 årskontroll med Love Sen är nog nästa vid 4 år. Låååångt mellan kontrollerna när de är över 1 1/2 år. Vägde Love hemma häromdagen och han väger 16 kg nu, börjar bli stor Förvånad Melker väger 12 kg. Å lilla Hilda 5,4 kg  Och S väger...näää skojar bara
  • loveliva
    Little skrev 2008-05-29 15:25:37 följande:
    Tack!! Simon väger ....11-12 kg och Anton ligger nog på 7,4-3 kg..och jag väger..... för mkt Just nu är vi i trädgården, Simon plaskar med vatten och leksaker, Anton ligger här och jollra och jag.. hmm surfar Letar efter trädgårdsmöbler, vi har ju inte införskaffat  något ännu sedan vi köpte huset, har bara ett litet cafebord med 2 stolar..suck... när jag kom hem från dagis såg jag att vi fått punktering IGEN på vagnen, fasiken så illa kan jag ju inte köra, jag kör ju jätteförsiktigt upp på trottoarerna eftersom Anton sitter upp i liggdelen (vill ju inte att han flyger ut ).. ush så tråkigt.
    Trist med punka Jag har än så länge klarat mig, peppar peppar...

Nu har vi varit på Melkers dagisfest, jätte trevligt! Grillade & sjöng barnvisor Så nu har Love & Melker sommarlov  De börjar igen första veckan i augusti. Melker ska bara hälsa på nya avdelningen en stund på måndag & säga hejdå till gamla avdelningen. Känns lite sorgligt att lämna alla fröknarna & barnen. De är verkligen kanon där. Men men stor kille nu...

I morgon åker vi en dagstur till Köpenhamn. Molo har lagerutförsäljning där
  • loveliva
    Little skrev 2008-05-29 20:52:16 följande:
    Lagt in lite dopbilder nu LoveShoppa inte för mkt nu
    Rusar in å tittar!

Hoppas på riktigt fina fynd i morgon! De brukar visst dela ut sopsäckar som man kan lägga kläderna i Riktigt galet ställe säkert
  • loveliva

Go kväll!

Nu är vi hemma efter en dag i Köpenhamn  Underbart väder! Och Hilda har varit utomlands för första gången
    Hittade många fina molosar på lagersalgen. Kul ställe med mååånga galna danskor

Önskar alla en fin helg

• loveliva
    Madicken73 skrev 2008-06-01 11:08:28 följande:
    Vad härligt det låter!Var är alla? Ute antar jag! Vi håller på att anlägga gräsmatta och gångar här hemma... men vi har inte sått själva gräset än...får väl vänta lite tills det är regn i sikte.Om en dryg timme så ska vi till en sjö. Då blir det sol, bad och några turer med båten. Det ska bli skönt! 
    Här är jag
    Vi ska också i väg och bada när S slutat jobba
    Allt bra med er?
  • loveliva
    Sussie
    Jag var på Molos lagersalg i Köpenhamn, sambon & barnnen gick runt och kikade bara och åt glass

Little
    Det var mest höstens och lite från ännu äldre kollektioner. Ca halva priset

Måste bara dubbelkolla igen vilka som kommer imon & om ni tar med nån !!

* Cia x5
    * Magda *1
    *Loveliva x2
    *
  • loveliva
    Växjömamma1976 skrev 2008-06-02 15:05:36 följande:
    hihi, jag tänkte just på det du skrev, namnet!! Jag fattade ingenting "Molos Lagersalg"?? Vad är det för nåt ställe?
    Molo är ett danskt klädmärke som gör barnkläder. Och nu hade de utförsäljning (lagersalg) i Köpenhamn
  • loveliva

Syns ikväll!!!
    Nu ska vi ut och leka Cool

• loveliva
    Växjömamma1976 skrev 2008-06-03 13:54:41 följande:
    Vad ska ni hitta på i Alvesta?
    Tror Cia har frågat & pratat om Lilla Bus i Alvesta flera gånger....
    Men affären Lilla Bus har "klädparty" ikväll kl 18.30. Kom dit om du har lust/tid!
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)