Mamma Cia skrev 2008-06-03 23:30:49 följande:
Vad köpte du ? Ja trappan e klar sen länge o halva räcket, men nu ska vi lägga trall på resten av det nybygggda o sen ska väggarna upp, fönster är bestä
llda.Ni får komma ut o leka o fika en dag ?
Köpte turkosa stjärn t-shirtarna till Love & Melker, och en randig turkos/rod t-shirt till Love, och 4 mössor. Och lite leksaker
Vi kommer gärna och leker & fikar en dag!

Växjömamma1976 skrev 2008-06-04 09:13:34 följande:
ja, fast jag läser aldrig så noga här i tråden.. bara skriver när jag känner att jag har lust! Sen jobbar jag ju så jag har sällan tid att hänga på på saker..Vi firade Magnus igår som fyllde 36 år, svärföräldrarna var förbi. Jag bjöd på smoothie och jordgubbar med glass, enkelt men väldigt gott! Kan ju dela med mej av smoothisarna när jag ändå talar om dom:Persiko - och hallonsmoothiekonserverade persikor (efter tycke och smak)4 dl mellanmjölk (jag tar laktosfri)4 dl vaniljyoghurt (jag tar Arlas lättsockrade)lite sockersen satte jag i några jordgubbar också..(sen avslutar jag med att toppa smoothisarna med några bär och delade persikohalvor)Jennie76Välkommen hit!! Vi bor också nära stan men på landet!
Ok, tänkte att du läste tillbaka innan du skriver. Synd att du inte kunde komma, var ju på en kväll, och jättefina kläder och leksaker
Smoothisarna låter goda. Gott nu när det är varmt ute

Le mom skrev 2008-06-04 10:31:41 följande:
Cia - Leo spydde igår kväll så jag vågde inte chansa om det var kräksjuka på gång! Nu verkar det som att det bara var nåt han hade ätit igår. Hoppas ni hade en trevlig kväll o mycket roligt att handla nu när skattepengarna dök upp så lägligt?!
Synd du inte kunde komma, men förstår att du inte vågade chansa, inte kul om du hade smittat ner alla

Hoppas Leo mår bättre idag!
Nähäpp, nu ska jag fortsätta med mitt projekt att göra i ordning balkongen.
Ha det fint i solen!