• Gucci1

Växjöbabesen ;-)

Danna: Vi fick ta bort Simba i mars förra året, då skulle hon också blivit 10 i september. Hon fick livmoderinflammation. Det hade gått att opererera men efter en sån operation går de ofta upp mycket i vikt och hon var redan svår att hålla i form. Så hade hon lagt på sig mer hade inte hennes höfter klarat det. Så vi tog det svåra beslutet att låta henne somna in. Det var det bästa för henne men fy vad hemskt det var...

• Gucci1

Loveliva: Har du två hästar? Trodde bara du hade ponnyn? Vad är det mer för häst?

• Gucci1

Danna: Det är det som är det svåra med att ha hund, att man en dag måste ta beslutet att ta bort dem. Jag vet hur det känns... man saknar dem nåt fruktansvärt. Men det blir bättre, även om det inte känns så nu.

• Gucci1

Rönnbär: Det ligger ganska nära där jag bor, vi kör förbi där varje dag på väg till jobbet. Vet inte så mycket om det men det är ju nytt och fräscht i alla fall.

• Gucci1

Rönnbär: Vi bor på Teleborg men på norra Teleborg så det har ju snart växt ihop med söder.

• Gucci1

Cia: Jobbar på fredag annars hade jag gärna följt med!

• Gucci1

Loveliva: Aj då! Mår han bättre nu?

Idag var det sista dagen på dagis och när vi skulle hämta Amanda var hennes jympaskor borta... Antagligen någon annan som tagit hem dom. Och nu har de stängt i fem veckor så det är väl bara att köpa nya. Trist...

• Gucci1

Little: Fy vad läskigt med faxen!

Jag blev såååå irriterad förut idag. Jag var på väg till min tränare med hästen och när jag ska svänga av 110-vägen så har det parkerat ett husvagnsekipage på avfarten. De hade tagit fram bord och stolar och dukade fram fika i godan ro. Så jag fick snirkla mig in framför och sen skymde de ju sikten när jag skulle över vägen, inte kul att ge sig ut med en hästtransport över en 110 väg när man inte ser om det kommer bilar. Vad tänkte de på? Eller de tänkte nog inte över huvud taget...

• Gucci1

Någon som har lust att hitta på något på måndag eller tisdag? Jag och Amanda är lediga.

Svar på tråden Växjöbabesen ;-)