• Gucci1

Växjöbabesen ;-)

Cia: Vad det är för väder vet man ju aldrig... Men måndag förmiddag skulle funka. På tisdag kanske vi åker till Tingsryd och badar, någon som varit där?

• Gucci1

Jag hänger på om det blir utekväll!

Sussie: Ja vi letade överallt... måste vara någon som tagit dem.

• Gucci1

Loveliva: Om det inte blir Tingsryd på tisdag så kan vi ju hitta på något!

Sussie: Jag kan nog gå ut tidigast i slutet på juli, vi åker ju till Ungern om två veckor.

• Gucci1

Waimea: Nej det har inget med hästar att göra! Fast sist vi var där red jag på Pustan. Vi ska bara ha vanlig storstadssemester i Budapest och hälsa på lite släktingar till min man.

• Gucci1
    Little skrev 2008-06-30 12:10:14 följande:
    GucciSå tokigt med husvagnen! Modigt av dig att ändå snirkla dig förbi med hästtransporten, hade inte jag vågat
    Jag hade inte så mycket val... Annars hade jag fått köra några kilometer och vända, men det hade jag inte lust med.
  • Gucci1

Loveliva: Jag hoppar nog över Tingsryd imorgon, så vi kan ju hitta på något. Ta en fika eller lunch eller nåt. Vi kan ju höras. Någon mer som vill med?

• Gucci1

Loveliva: Ja det är klart, tänkte jag inte på... Men vi kan ju höras imorgon så kan vi ju se vad det är för väder och så.

• Gucci1

Loveliva: Jag ska iväg och handla lite på förmiddagen men i eftermiddag är vi hemma. Så då får ni och alla andra som vill gärna komma och fika och leka lite.

• Gucci1
    loveliva skrev 2008-07-01 19:44:27 följande:
    Tack Jenny, Amanda, Magda, Simon & Anton för en trevlig em!!!
    Tack själva! Just nu är det två igelkottar i vår trädgård. De kanske äter upp resterna av vår fika som hamnade i gräset.
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)