Inlägg från: Mamma060812 |Visa alla inlägg
  • Mamma060812

Växjöbabesen ;-)

loveliva skrev 2008-06-06 12:46:04 följande:
    Tråkigt med villervallakläderna Verka ha otur att få så många defekta. Jag har inte sett nåt konstigt med mina, förutom att stjärnkläderna krymper mycket. Haha Hilda kan ha sin i stl 74 efter tvätt Hoppas ni får trevligt!
    Nä men sluta !!! Vilket skit med kläderna ??

o om stjärnkläderna krymper så mycket så kan inte Filip ha sin st 80 som jag köpte till honom. Den passade perfekt innan tvätt

När helgen är slut så har vi golv på hela set nya bygget oxå, sen ska takbalkarna upp o nästa helg kommer fönstrena. Kanskekan vi sitta i det i slutet av sommaren ...
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Mamma060812
    loveliva skrev 2008-06-06 23:05:10 följande:
    Då kommer vi och leker nån dag då och kollar in bygget?
    Jättegärna !!!!!
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-06-07 11:01:52 följande:
    Då har ni fullt upp med bygget!!Vi kommer också jättegärna och kolla in det Jag tyckte mössorna va heltokiga i strl. jag köpte en regnbåge ( som passa anton& simon) men stjärnmössorna och en helsvart va alla för små trots strl 1-2, 2-3 ,3-4... jaja kan ju sälja de på tradera och få säkert mer än vad jag gav för
    Vill ni komma på Onsdag kanske ??
  • Mamma060812
    loveliva skrev 2008-06-07 15:45:52 följande:
    Någon gång i v 25? Är ni hemma då?Nu ska jag i väg till hästen och rida i det underbara vädret
    Du kan inte denna veckan då ?

v25 e jag hemma, jobabr bara tisdagen o har bvc på torsd. kl 14
  • Mamma060812
    loveliva skrev 2008-06-07 20:52:07 följande:
    Har jag inte alla barnen med mig kan ni ju åka med mig Gick det bra med Villervallakläderna? Och 18-årskalaset?
    Fusk fusk....

Men annars tror jag vädret e sak samma i svedala just nu
  • Mamma060812
    loveliva skrev 2008-06-08 08:30:52 följande:
    Men onsdag i v 25 skulle vi kunna Kan ni?Vaknar era barn tidigt nu på morgonen?Här ska Love & Melker gå upp kl 05, å då är man trööööööt.....Men kanske är för att det är så ljust och varmt nu?
    Usch kl 5 lät ju inget vidare, halv 7 brukar Filip vakna, det e lite bättre iaf.

v 25 på onsdag funkar för då e jag billös, R ska på sommarfest....
  • Mamma060812

Idag ska vi till Kosta outlet & Andys Lekland, ska bli kul.

Badade med Filip nu o då ställde han sig upp för första gg i badkaret, stora killen nu ju !
  • Mamma060812
    loveliva skrev 2008-06-08 09:33:45 följande:
    Kul med Andy´s lekland! Love & Melker älskar det! Och S också Ja, nu är snart Filip 1 år  Tycker inte det var längesen du var höggravid. Tiden går sååå fort! Duktig han är som ställer sig upp Vi ska snart i väg till prällen och prata dop
    JAså bara dop
  • Mamma060812
    loveliva skrev 2008-06-08 18:30:13 följande:
    CiaHade ni kul i Kosta? Hade de några skojiga kläder till barn?LittleHoppas det ordnar sig med bilen! Ja, vi försöker också säga att det är natt fortfarande när kl är 05, men då säger Love att det inte är mörkt så då är det morgon Å sen är det full rulle
    Ja kul o kul, men barnen tyckte det. Trodde det skulle vara större dock.

Kläderna o det andra var ju inte mycket o titta på, möjligen jeansen då. Men dom var ju knappast i min storlek.

P.O.P jackorna var fina, fanns massa rosa skaljackor, men det funkar ju inte på pojkarna

Midsommar ska vi fira här hemma med kompisar, vi blir 4 vuxna o 3 abrn. Går till kullen här o dansar runt stången om det e väder.
  • Mamma060812

Nån som vill köpa mer Me & I ???? Nu har dom 5st hemliga plagg för 250:-
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)