Inlägg från: Växjömamma1976 |Visa alla inlägg
  • Växjömamma1976

Växjöbabesen ;-)

Little
    kan ju också säga grattis förstås, men jag vet att en del här nere inte firar sina namnsdagar alls! Stämmer det? Jag är ju från norrland och där firas dom alltid!

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Växjömamma1976
    Gucci1 skrev 2008-07-23 08:36:25 följande:
    Måste berätta någon skumt som hände när vi var i Ungern. Istvans farbror kom från Rumänien för att träffa oss. Han jobbar som healer och har kunder från hela världen som kommer till honom och har blivit snor-rik på detta. Jag tror inte så mycket på sånt men sen när vi satt och åt så börjar han prata om mina njurar. Att han vet att jag har haft problem och att det var mer på vänster. Nu hade jag i och för sig lika mycket problem med båda njurarna men har gjort en biopsi på vänster så jag har ett litet ärr där. Det finns inte en chans att han kunde veta detta innan, Istvan har bara träffat honom en gång de senaste åren och då pratade de inte om mina njurar. Skumt...
    jag var hos en Homeopat en gång för några år sedan, som genom att titta i mina ögon med något instrument sade samma sak till mig att jag hade svaga njurar eller kunde få. Han sade att man kunde se det genom att titta på ögats mönster (om det går streck runt om ögat typ). Sen sade han att jag bör vara försiktig med alkoholintag pga mina njurar. Jag dricker ju nästan aldrig men några njurproblem tycker jag mej inte ha haft nu iaf.

Emmiz
    Så du fyller år idag! Grattis till dej!

Dags köra hemåt nu, är på universitetsbibblan nu, har lånat en massa Alfons till Samuel här!!
  • Växjömamma1976

Hej alla!

Här har det varit fullt upp, min mamma och hennes man har gästat oss i i hela 5 dagar.. vi har varit hemma, till Evedal och badat, till Börjes i T-ryd (igår), vi skulle till ett rökeri i T-ryd (där det ska rökas både vildsvinskött och annat vilt) men det var semesterstängt!