Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Växjöbabesen ;-)

Gucci1 skrev 2008-06-30 18:21:07 följande:
    Loveliva: Jag hoppar nog över Tingsryd imorgon, så vi kan ju hitta på något. Ta en fika eller lunch eller nåt. Vi kan ju höras. Någon mer som vill med?
    Vi ses gärna imorgon!
    Men att gå & fika/luncha funkar inte sååå bra för mig då jag är ensam med alla 3 imorgon, det brukar inte bli så mycket i magen då Jag får nog hålla mig till någon lekpark
  • loveliva
    Gucci1 skrev 2008-07-01 08:19:44 följande:
    Loveliva: Jag ska iväg och handla lite på förmiddagen men i eftermiddag är vi hemma. Så då får ni och alla andra som vill gärna komma och fika och leka lite.
    Då kommer vi efter middagssovningen vid ca 14.30????
  • loveliva
    Little
    Håller tummarna att det går bra på barn!!! Bra att de kollar upp det. Jag hörde han hostade och lät lite när vi sågs sist.

Nu har vi varit på bvc och Hilda fick 5-mån sprutan idag.
    Hilda väger nu 5920 g och är 65 cm lång, hattmått 40 Hon ligger över på längdkurvan och under på viktkurvan, men följer sin egna lilla kurva fint
  • loveliva

Nu ska jag väcka Melker och hoppas att han är på toppenhumör

• loveliva

Tack Jenny, Amanda, Magda, Simon & Anton för en trevlig em!!!

• loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-07-01 19:56:44 följande:
    Nu har vi äntligen fått svar på proverna o det var inte Gluten Phu !! Men han e ff inte bra i magen o vi vet inte vad det är, ska väga han igen nu i veckan för o se om han gått upp i vikt, har han inte det så ska dom gå vidare med undersökningar.Imon ska jag jobba min sista dag innan semestern o sen om 4v är det dax för allvaret, då börjar Isak äntligen på dagis o Filip månaden senare. Filip känns lite hårt, men han vänjer sig säkert snart. Konstigt bara o börja jobba igen efter flera år hemma
    Skönt att det inte var gluten, men jobbigt att inte veta varför han inte är bra i magen.
    Ja, här är det också 4 veckor kvar tills de börjar dagis igen. En dag som denna saknar man dagis då de har bråkat med varandra sedan de vaknade.
    Men nu är S ledig i 1 1/2 vecka, skööööööönt!!!!!!
  • loveliva
    Gucci1 skrev 2008-07-01 21:46:15 följande:
    Tack själva! Just nu är det två igelkottar i vår trädgård. De kanske äter upp resterna av vår fika som hamnade i gräset.
    Bra, då får de lite kvällsmat utan att anstränga sig
    Var Amanda trött sen?
  • loveliva

Puhh, hemma efter en tur till IKEAPenga mun Fullt ös på pojkarna i affären Inte lätt å stå där & bestämma sig, men det gick till slut

I morgon ska vi åka till Varberg & bada & sola  Ska bli härligt med lite solbränna igen

• loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-07-03 08:41:21 följande:
    Vad köpte ni på Ikea då ?
    En tv-bänk och matstolar till Love & Melker Och i kväll kommer nya tv:n

I går hade vi en alldeles underbar dag i Varberg Cool Sol från en klarblå himmel! Var på stranden på Getterön och badade hela dagen.
    Men nu verka det bli dåligt väder igen Jag vill ha sol
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)