• Little

Växjöbabesen ;-)

Cia
    Hur gick det med din CrossTrainer? Fick ni en ny?
    JAg sitter här och TITTAR på min händer inte så mkt mer men SAK ta tag i det

• Little
    loveliva skrev 2008-07-07 12:31:43 följande:
    Häftigt!!! Riktig taktkänsla ju Visste inte man kunde lägga in filmklipp. Hur gör man?
    Gå in på MIN SIDA och välj video-ikonen, sen laddar du upp ungefär som man laddar upp foton.
    Mamma Cia skrev 2008-07-07 12:45:40 följande:
    JAg kan inte se ju HAr ingen Flashplayer Grrr.... Jädrans dator
    Osis!
  • Little
    loveliva skrev 2008-07-07 22:18:39 följande:
    Ja, jag såg det sen Häftigt!Musikalisk pojkvän Hilda har Idag rullade Hilda runt från rygg till mage för första gången, så här glad blev hon
    Sån goding!!
  • Little
    Den där Linn skrev 2008-07-08 21:03:49 följande:
    Hej.Jag är ganska ny här i Växjö (sen februari) och tänkte smyga in och kolla om ni kan ge mej lite tips på vart man kan gå och simma till ett förmånligt pris, nån som vet?Tack, Linn
    Tror att det är Aqua Mera som gäller, men vet inte priser.. kolla deras hemsida
    http://www.medley.se/vaxjosimhall/
  • Little
    Den där Linn skrev 2008-07-08 23:31:54 följande:
    Tack. Det var nog det stället jag letade efter men visste inte vad det hette.Är det inte den som ligger på väg ut mot Teleborg? Om man kör vägen vid kyrkan och Thairestaurangen?
    Ja det stämmer bra, på höger sida om vägen när man kör från centrum..
  • Little

Härligt väder idag!!

Många som ska iväg nu till helgen!
    Jag ska ner till Lund lördagmorgon-söndageftermiddag, ska på 30-årsfest då en väninnna fyller år.
    Känns lite jobbigt redan nu att lämna barnen och J en hel helg!

Igår hade vi min pappa och hans sambo Ia här, Ia gjorde iord och rensade jordgubbslandet som har förfallit här och morfar passade barnen/rensade ogräs han med och jag & J hade garage/förråds rensning så det blev flera vändor till tippen med lådor och skit efter renovering.. helt otroligt vad mkt skit man samlar på sig!

• Little

Ha så trevligt!! Hoppas det är bättre väder på Öland!

Danna80 skrev 2008-07-11 07:37:18 följande:
    Hej i tråden!Idag sticker vi till öland djurpark och ska bo i safaristugorna hela helgen! Tror Albin kommer gilla detta skarpt!
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)