Inlägg från: solida |Visa alla inlägg
  • solida

Barnvagnsmodet i Danmark...

Den var väl ingen bautavagn? Ser ut ungefär som min Emmaljunga duo classic tycker jag. Skulle definitivt välja den framför bugaboo och andra små minivagnar. Känns mycket säkrare för en liten nyföding med en stor vagn.

• solida

OK, ja på bilderna såg de normala ut men de kanske är stora i verkligheten. Ska till Köpenhamn över helgen om två veckor, så då får jag kolla in dem live...

Förresten, en grej som jag såg på "unga mödrar" på knaal5 var att de lämnar vagnen utanför butiken när de går och handlar! Med bebisen i! Har ni sett det, ni som varit i Danmark?

• solida

Andreas tjej skrev 2008-05-25 12:09:13 följande:

Jag tycker att Emmaljungas duo classic tillhör kategorin bautavagnar...
    Fast här i tråden snackas det om att man skulle bli uttiddad på bussen och ta upp hela trottoaren med bautavagnarna, och det har jag aldrig nånsin upplevt med min vagn. Men, men.

HelenaMaria> Jag är verkligen ingen hönsmamma (du skulle bara veta) men tycker ändå det skulle kännas skumt att gå runt i en butik och handla medan min bebbe ligger utanför. Inte bara för att hen skulle kunna bli bortrövad, den kanske vaknar och skriker eller liknande. Men visst, det är vi i Sverige som är knepiga.
Svar på tråden Barnvagnsmodet i Danmark...