• Anonym

Ragga på "Slynor"

Hur raggar man upp en så kallad slyna, alltså en som vill ha sex jämt i stort sett och på alla sätt och vis. Hur sorterar man bort "vanliga" tjejer?

• Svar på tråden Ragga på "Slynor"
  • Zimlis

Alltså jag är ju definitionen av en smyg-slyna Finns ingen som anar att jag är en slyna i mitt vardagliga liv iaf, kanske på fest då men wtf

• SCSI

Betar man av ett festsällskap genom att fråga alla tjejer om de vill ha kuk är jag rätt säker på att man sållar bort de "vanliga" tjejerna och bara får napp bland slynorna.

• Zimlis
    SCSI skrev 2008-05-27 16:04:25 följande:
    Betar man av ett festsällskap genom att fråga alla tjejer om de vill ha kuk är jag rätt säker på att man sållar bort de "vanliga" tjejerna och bara får napp bland slynorna.
    Tror det med - jag är ju dock en fejk-slyna som bara slynar med sambon
  • Oliner

Finns en slyna i alla "vanliga" tjejer och ovanliga för den delen också gäller bara att kunna locka fram den lilla slynan i dom, det är kruxet

• MiamiVice THE Slyna
    Oliner skrev 2008-05-27 16:22:04 följande:
    Finns en slyna i alla "vanliga" tjejer och ovanliga för den delen också gäller bara att kunna locka fram den lilla slynan i dom, det är kruxet
    Precis!..
  • Anonym (for fuck s)
    Anonym skrev 2008-05-27 14:15:50 följande:
    Hur ser man det? Syns det på kläderna? Hur klär ni er slynor när ni går ut? :)
    Hoppas du skämtar alternativt kommer från planeten mars?
  • W W
    haha du har säkert alldeles rätt
    Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar
  • Zimlis
    Va bra titulerar mej hädanefter som en tvättäkta slyna då - fast gömd inom mej
  • Patsy Dee
    Joxi skrev 2008-05-27 15:29:43 följande:
    Är det bara jag som tycker att ordet slyna låter oerhört nedvärderande?
    Det är väl det som är meningen...;p
    Slyna betyder ju olydig flicka så.

Jag skulle gissa att man ser det på blicken. Ingen aning annars.
    Mig syns det definitivt inte på iallafall...=)
  • mrs Elliott

Hur gammal är TS undrar jag? 14-15?

Svar på tråden Ragga på "Slynor"