Ragga på "Slynor"
Hur raggar man upp en så kallad slyna, alltså en som vill ha sex jämt i stort sett och på alla sätt och vis. Hur sorterar man bort "vanliga" tjejer?
Hur raggar man upp en så kallad slyna, alltså en som vill ha sex jämt i stort sett och på alla sätt och vis. Hur sorterar man bort "vanliga" tjejer?
Tjo,¨å är jag också en fejkslyna
Fasen,det skulle jag vilja ha som nick...fast det kostar väl?Å det är jag för snål för
Tror också det som någon skrev att det alla kvinnor har en slyna i sig innerst inne
för faaan fråga om hon är kåt eller köp ett luder gå ut o ragga en fredag på puben o släng tangentbordet åt skogen glöm att ragga på fl
Den här mannen vet! Haha...:D
Jag väljer att vända på frågan. Vilken typ av tjej brukar du vanligen ragga på och vad är din taktik?
Jag håller med om att det nog finns en slyna i varje kvinna, men att väcka och locka fram den slynan kräver ändå en viss form av..eh..Finess?. Att hyvla fram till en förmodad slyna och haspla ur sig något om knulla,det duger inte. Eller vad säger ni, flickor?
Anonym (Arla) skrev 2008-05-27 19:45:27 följande:
en slyna hittar man inte var som hellst.. dom e unika och svåra att få tag i,jag har hittat en (den bästa!!!) och den håller man hårt i ;) sådana hittar man inte dom hittar dig,och man måste ha vissa kriterier för att vara värdig en slyna....
plast killen skrev 2008-05-28 17:48:33 följande: