Vad har ni som köpt snuttefilt nu innan köpt för någon??!!
Tis på fina, gosiga snuttefiltar/filtar mottages tacksamt
Tis på fina, gosiga snuttefiltar/filtar mottages tacksamt
Har bilder på snuttefiltar i galleriet.
Jag har polarn o pyrets lilla snuttefilt, köpte två för säkerhets skull.
Jag blir lite orolig när de har stora filtar som kommer över ansiktet (fånigt jag vet) så därför passade den lilla mig (och lill-tjejen som absolut ville ha en...)
Har köpt Teddykompaniets jättefina och supermjuka. Har en med elefant på och en med mus. Snabeln älkar sonen att gosa med och musen har en rund go nos att snutta på. Inköpt på vanlig barnartikelaffär, typ Brio.
Kan rekommendera snuttefiltar i bomull. Inget fleece-tjafs som var så populärt i vintras.
Jag vet att de har en jättefin på Kappahl men den är rätt stor. Man kan dock dela den i två och vips har man en reserv också.
Po.P har och Lindex brukar ha så det är bara ut och leta efter en som du trivs med.
Jag själv har gjort precis tvärt om vad Never Die gjort - jag har medvetet lagt filten lite över huvud och ansikte för båda mina barn har somnat lättare då.
min dotter har de vita små frottetrasorna som man kan köpa på ikea. De är lätta att tvätta och går att ersätta. Hon har en på dagis, en i sängen och en i skötväskan. Tycker det är praktiskt att inte behöva ha en som ska kommas i håg att ta med.
Detta har funkat bra här hos oss!!
Lycka till i snuttejakten
En sådan hade jag också tänkt att köpa. De är så mjuka och gosiga. En vänninas lilla tjej har en sådan och hon älskar den!
Jag är mer ute efter just en filt, vill gärna kunna ha bebis i filten i början och sedan låta den övergå till att bli snutte
blingo har jätte fina och jätte mysiga nu i juni har de rea oxå
Till sonen köpte jag en söt bomullsflanell med nallar på. klippte i önskade storlekar och sicksackade kanterna. Gjorde MÅNGA som användes på löpande band för att "gosas in". Han är nu 3 ½ och har 4 st kvar som han använder på natten. Köpte även teddykompaniets mus men den har han aldrig velat se åt.
så nu till nr 2 tänker jag göra likadant. (fast med ett annat mönster på)
Jag kör budget .
Till båda barnen har jag köpt tunna, mjuka kökshanddukar från Ica typ . Dom har fått två st, en att ha i reserv.