• 402an
    snuvig skrev 2008-05-28 19:23:49 följande:
    bra idé. startar du en?
    kan jag väl :D fast hinner ngn annan före är det OK jag ska nämligen snart åka till jobbet om ett par min...
  • 402an

väntar på att aktiveringsmailet ska komma så gruppen kan komma igång :D

• 402an

nej... jag får det inte att funka. provat 2 ggr nu och gjort en klubb på slutasnacka.se
    + att jag har tryck att de ska skicka koden igen så den kan öppnas...
    någon annan får testa för den sidan gillar inte mig :/

• 402an
    loveya skrev 2008-06-02 17:52:18 följande:
    Jag fick mina nya bindor från USA för nån vecka sen och har nu använt dem första gången och det vill jag bara säga att VA FAAAN!!!! De läcker ju som soll! Pul:en är inte ända ut i kanterna och då är det ju för fan helt meningslöst! Jag skulle behöva ha en ihoprullad handduk mellan benen verkar det som och jag är så jädra less på det här så jag startade med minipiller igen så jag ska slippa den sketna mensen. GAaah jag önskar den kunde försvinna, jag ska INTE ha fler barn! Jag köpte både såna med flanellyta och fleece för att kolla skillnaden och båda sorterna läcker igenom. Nu är jag alltså tvungen att ha köpta plastbindor under för att inte läcka igenom och då blöder jag ändå inte massor utan rätt normalt mycket.Jag förstår inte heller varför det inte finns fler som har samma problem som jag, att det trycks ut i fram och i bak, beroende på vilken ställning man har. Jag menar att om jag står upp så kommer det blod på framsidan, gärna ovanför bindans kant va?! Och om jag sitter ner/ligger så rinner alltihopa ut mellan skinkorna. Ja ok jag väger ca 105 kg, men det är jag ju gärna inte ensam om eller? Lite beror det nog på att jag är helrakad, för det blev inte riktigt så här mycket när jag inte var det, men ändå.... buuuhuuuu! Är så trött och sur och grinig normalt när jag har mens så detta är ju bara droppen! FAN ta att vara kvinna!
    vad var det för märke?
  • 402an
    NorrVimpel skrev 2008-06-10 17:54:19 följande:
    Jag måste säga att jag är mycket nöjd med ecosoftisarna .
    har du tvättat dina flera gånger innan? jag tyckte inte de sög så bra
  • 402an
    NorrVimpel skrev 2008-06-10 18:47:10 följande:
    Jag tvättade dem en gång före jag använde dem. Tycker du att dina förlorat i sugförmåga, efter flera tvättar?
    jag tvättade mina för hand en gång innan men får testa nu när de är maskintvättade :)
  • 402an
    Kantarellen skrev 2008-06-10 21:56:48 följande:
    Angående tvätten så är det viktigt att INTE använda sköljmedel!!! Naturmaterial behöver ofta några tvättar på sig för att absorbera maximalt.(och ja, jag skall försöka bli bättre på att skriva allt i samma inlägg)
    jag tvättar med tvättnötter är ju inbygt sköljmdel i dom. :S kanske inte är så bra
  • 402an
    Yamit skrev 2008-06-11 07:29:23 följande:
    402an - finns ocksa en trad for tvattnotter harinne:www.familjeliv.se/Forum-5-88/m32283504.htmlTror att tygblojor varit uppe dar (ar ju samma som tygbindor) och att det skulle vara OK. Tror att nagon med syntetbloja (typ fuskmocka) fick lackage, men andra tyckte att det funkade bra och hennes lackage kanske inte berodde pa notterna (svart att veta).
    där inne hänger jag redan :P
    ska ställa frågan till proffsen i tråden och höra
Svar på tråden Älskade tygbindor!