Älskade tygbindor!
loveya skrev 2008-06-02 17:52:18 följande:
Jag förstår inte heller varför det inte finns fler som har samma problem som jag, att det trycks ut i fram och i bak, beroende på vilken ställning man har. Jag menar att om jag står upp så kommer det blod på framsidan, gärna ovanför bindans kant va?! Och om jag sitter ner/ligger så rinner alltihopa ut mellan skinkorna. Ja ok jag väger ca 105 kg, men det är jag ju gärna inte ensam om eller? Lite beror det nog på att jag är helrakad, för det blev inte riktigt så här mycket när jag inte var det, men ändå.... buuuhuuuu! Är så trött och sur och grinig normalt när jag har mens så detta är ju bara droppen! FAN ta att vara kvinna!
Fast jag har också det problemet till viss del. Inte när jag står upp men när jag ligger ned och ibland när jag sitter (om jag "slösitter") - då kan jag riktigt känna hur det rinner mellan skinkorna.
Var tvungen att köpa procraftinations nattbinda därför. Alltså, det blöder inte mycket men det som blöder rinner konstigt så jag behöver stor "bind-yta". Tycker de är för tjocka, funderar på att specialbeställa bindor i nattstorlek men normal tjocklek eller kanske till och med tunnare som trosskydden.