Älskade tygbindor!
Jag tyckte däremot inte om Procrafts trosskydd. stelt och blev jättenopprigt snabbt. Min favorit är istället Magdalena Nehms. Har även ett från Lunette som är ok. och förstås en massa ecosoft.
Jag tyckte däremot inte om Procrafts trosskydd. stelt och blev jättenopprigt snabbt. Min favorit är istället Magdalena Nehms. Har även ett från Lunette som är ok. och förstås en massa ecosoft.
Beställde en hel bunt trosskydd isgå så nu har jag nästan bondor så jag klarar mig. Belv dyrt men orkar inte vänta längre på att få så jag slipper krångla med tvättstugan. Förengångs tar jag inte på mig igen.
Beställde ju ganska många ecosoft dagbindor i våras när det var billigt och har sparat några oanvända för att kunna ge bort. Gav bort en för nån vecka sedan till en kompis som håler på att sluta amma. Vet att hon är tveksam till det här med tygbindor. MEn sa att hon får använda den om hon vill så vi får se om hon också blir fast. Hoppas för hennes skull.
Mamma däremot har ja inte ens vågat säga nått till. Vi pratar inte om sånt.
Jo snygga bindor på barnshop men lite dyra.
Åh, vi får ju inte tappa varandra. Hade jag haft mer tid så hade jag fixat det men hinner inte jag heller.
Snälla någon annan.