Hoppar din 1-6 åring studsmatta/trampolin?
Hoppar era barn under 6 år studsmatta?
Har någon blivit skadad någon gång och i så fall hur och varför.
www.familjeliv.se/Forum-3-169/m33159216.html
Omröstning på önskemål från Lycklig3barnsmor
Hoppar era barn under 6 år studsmatta?
Har någon blivit skadad någon gång och i så fall hur och varför.
www.familjeliv.se/Forum-3-169/m33159216.html
Omröstning på önskemål från Lycklig3barnsmor
Har fyra barn från 6 år ner till 2 år och vi har haft vår studsmatta i tre år snart.. Inga skador..
Yes, på gymnastiken. Inga skador.
Vår egen 2.5-åring älskar vår studsmatta och alla jag känner med småbarn låter dem hoppa och inga skador så vitt jag vet.
min son är 1½ å han hoppar inte på studsmattor. kanske mest för att ingen vi känner har någon...
Jo men bara på lekland osv, vi har ingen själva och kommer troligtvis inte att skaffa.
Jag röstade nej, för vi har ingen. Hade vi fått plats med en hade nog hela familjen varit där. Men givetvis måste man ha skyddsnät.
Vi köpte den för tre år sen och hittills har det inte blivit några större skador (bara lite blåmärken). Barnen är 8½ 6½ och 1½ år. (Vi har såklart skyddsnät)
Vi har bara en sån där liten (1 meter i diameter) och den hoppas det flitigt på av sonen 2,5 år och grannbarnen, 4 och 6 år.
Ingen har ramlat än så länge
Inga skador på våra barn men vet en kille som bröt armen och som landade mitt på mattan och hoppade ensam.
ja, vår 3åring hoppade på en kompis studsmatta med nät i helgen. vi ska nog köpa en egen. med nät såklart. vår 10 månaders fick också "hoppa", men utan att nån hoppade på den såklart, jag satt och gungade lite bara, det var poppis.