• Alle

Hoppar din 1-6 åring studsmatta/trampolin?

Hoppar era barn under 6 år studsmatta?
    Har någon blivit skadad någon gång och i så fall hur och varför.

www.familjeliv.se/Forum-3-169/m33159216.html

Omröstning på önskemål från Lycklig3barnsmor

Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hoppar din 1-6 åring studsmatta/trampolin?
  • Madame Mom

Har fyra barn från 6 år ner till 2 år och vi har haft vår studsmatta i tre år snart..  Inga skador..

• laven

Yes, på gymnastiken. Inga skador.

• Alle

Vår egen 2.5-åring älskar vår studsmatta och alla jag känner med småbarn låter dem hoppa och inga skador så vitt jag vet.

Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • Helene m Olivia o Sigrid

Jo men bara på lekland osv, vi har ingen själva och kommer troligtvis inte att skaffa.

♥ Olivia 031017 ♥ Sigrid 051003 ♥ Bäbis 080805 ♥
  • sparv78

Jag röstade nej, för vi har ingen. Hade vi fått plats med en hade nog hela familjen varit där. Men givetvis måste man ha skyddsnät.

• rosakaninen

Vi köpte den för tre år sen och hittills har det inte blivit några större skador (bara lite blåmärken). Barnen är 8½ 6½ och 1½ år. (Vi har såklart skyddsnät)

• snillis

Vi har bara en sån där liten (1 meter i diameter) och den hoppas det flitigt på av sonen 2,5 år och grannbarnen, 4 och 6 år.
    Ingen har ramlat än så länge

• Lycklig 4barnsmor

Inga skador på våra barn men vet en kille som bröt armen och som landade mitt på mattan och hoppade ensam.

• Prinsessan Zelda

ja, vår 3åring hoppade på en kompis studsmatta med nät i helgen. vi ska nog köpa en egen. med nät såklart. vår 10 månaders fick också "hoppa", men utan att nån hoppade på den såklart, jag satt och gungade lite bara, det var poppis.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
Svar på tråden Hoppar din 1-6 åring studsmatta/trampolin?