• Anonym (undrar)

Sperma fråga...

När en kille inte har haft utlösning på några dagar/vecka/veckor är inte sperman lite vitare o tjockare då än när dom har haft utlösning för bara någon dag sedan el dagen innan (då är det inte direkt nån färg på alls o mer tunnflytande)

Hur upplever ni tjejer att era killar är i dom 2 olika lägena??

Killar vad säger ni??

• Svar på tråden Sperma fråga...
  • Baammbbii

hmmm jo det är nog som du säger... men jag vet inte hur många dagar det går i mellan för att den ska bli tjockare om man säger så

Mina 3 Pojkar Är Det Finaste & Värdefullaste Jag Har!
  • Me o Mike

haha det har jag faktiskt aldrig reflekterat över!

• Ammi82

Jopps, tjockare om inte killen kommit någonting samma dag. Två utlösningar på samma dag och sperman ser helt annorlunda ut, tycker jag. Första är vitt, andra som vatten

Anonym (undrar) skrev 2008-05-29 10:28:56 följande:
    När en kille inte har haft utlösning på några dagar/vecka/veckor är inte sperman lite vitare o tjockare då än när dom har haft utlösning för bara någon dag sedan el dagen innan (då är det inte direkt nån färg på alls o mer tunnflytande)Hur upplever ni tjejer att era killar är i dom 2 olika lägena??Killar vad säger ni??
    Varför finns det kondomer med jordgubbssmak när musen ändå tycker bäst om ost?
  • Me o Mike

fast när jag tänker efter.. När det gått ett tag så brukar killen få ONT när han skjuter!! Kanske för den är tjockare då!

• Baammbbii
    MulleNuh skrev 2008-05-29 10:32:50 följande:
    haha det har jag faktiskt aldrig reflekterat över!
    garvar... har du inte??? det har jag... vet precis vad jag har att vänta mig beroende vår aktivitet HAHAHAHA *sjukt*
  • Baammbbii
    MulleNuh skrev 2008-05-29 10:35:18 följande:
    fast när jag tänker efter.. När det gått ett tag så brukar killen få ONT när han skjuter!! Kanske för den är tjockare då!
    fan nu fick jag en fundering.... undrar hur det känns i snabeln då *när den är tjock*  skrattar.... *sjukt igen*
  • Kallemannen

Det har jag aldrig upplevt....
    För egen del så blir sperman tunnare om man sprutat samma dag. Jag vet inte om den blir så mycket tjockare om man väntar mer än 1 dag.

MulleNuh skrev 2008-05-29 10:35:18 följande:
  • Me o Mike

Ja det gör väl kanske lite ont när den äckliga sörjan ska ut! Den är jävligt äcklig!!

• Anonym (undrar)
    Kallemannen skrev 2008-05-29 10:37:51 följande:
    Det har jag aldrig upplevt.... För egen del så blir sperman tunnare om man sprutat samma dag. Jag vet inte om den blir så mycket tjockare om man väntar mer än 1 dag.
    :-O tömmer du varje dag ALLTID???
  • Baammbbii
    MulleNuh skrev 2008-05-29 10:38:02 följande:
    Ja det gör väl kanske lite ont när den äckliga sörjan ska ut! Den är jävligt äcklig!!
    HAHAHA jo kan nog hålla med om att *gamal* sperma inte är såååå gött
Svar på tråden Sperma fråga...