• Anonym (undrar)

Sperma fråga...

När en kille inte har haft utlösning på några dagar/vecka/veckor är inte sperman lite vitare o tjockare då än när dom har haft utlösning för bara någon dag sedan el dagen innan (då är det inte direkt nån färg på alls o mer tunnflytande)

Hur upplever ni tjejer att era killar är i dom 2 olika lägena??

Killar vad säger ni??

• Svar på tråden Sperma fråga...
  • Me o Mike

ja fy fan!! Inget svälj här kan jag lova!!

• Baammbbii
    MulleNuh skrev 2008-05-29 10:40:38 följande:
    ja fy fan!! Inget svälj här kan jag lova!!
    HAHAHA näää du inte när den är *gamal*
    Mina 3 Pojkar Är Det Finaste & Värdefullaste Jag Har!
  • Anonym (undrar)
    Anonym skrev 2008-05-29 10:40:00 följande:
    tror du han varit otrogen??
    frågar du mig så har jag inte ens en karl
  • Anonym

varför ställer du då en sån konstig fråga

Anonym (undrar) skrev 2008-05-29 10:42:30 följande:
    frågar du mig så har jag inte ens en karl
  • Anonym (undrar)
    Anonym skrev 2008-05-29 10:43:07 följande:
    varför ställer du då en sån konstig fråga
    Satt och fundera över mitt KK:s sperma (vi använder kondom så jag ser alltid hur det ser ut)
  • Anonym (undrar)

nån mer som lagt märke till samma som jag?

• Immini

Ja, jag tror att jag får hålla med.
    Sen har jag reflekterat över hur den är när karln är bakis.
    Ni vet det där bästaste bakfyllesexet, då tycker jag att den definitivt är vitare o "tjockare".
    Det är liksom inte alls samma konsistens på den då, som när han är nykter... Någon som vet varför?

• Anonym (undrar)
    Immini skrev 2008-05-29 11:08:12 följande:
    Ja, jag tror att jag får hålla med.Sen har jag reflekterat över hur den är när karln är bakis. Ni vet det där bästaste bakfyllesexet, då tycker jag att den definitivt är vitare o "tjockare". Det är liksom inte alls samma konsistens på den då, som när han är nykter... Någon som vet varför?
    inte en aning... men en bra fråga!
  • Kallemannen

Ja det gör jag 99 av 100 dagar... Ca 1-3 ggr om dagen brukar det bli...

Anonym (undrar) skrev 2008-05-29 10:38:52 följande:

:-O tömmer du varje dag ALLTID???
  • pomeransen
    Immini skrev 2008-05-29 11:08:12 följande:
    Ja, jag tror att jag får hålla med.Sen har jag reflekterat över hur den är när karln är bakis. Ni vet det där bästaste bakfyllesexet, då tycker jag att den definitivt är vitare o "tjockare". Det är liksom inte alls samma konsistens på den då, som när han är nykter... Någon som vet varför?
    Jag vet inte säkert, men gissar att det beror på att alkohol är vätskedrivande och att den därför blir mindre "utspädd" än i vanliga fall.
  • BulanOchJag
    Kallemannen skrev 2008-05-29 13:08:19 följande:
    Ja det gör jag 99 av 100 dagar... Ca 1-3 ggr om dagen brukar det bli...Anonym (undrar) skrev 2008-05-29 10:38:52 följande:
    OJ!
  • Kallemannen

Det kan väl inte vara så ovanligt?

BulanOchJag skrev 2008-05-29 13:22:22 följande:
    OJ!
  • Anonym (Kille)
    Ammi82 skrev 2008-05-29 10:33:38 följande:
    Jopps, tjockare om inte killen kommit någonting samma dag. Två utlösningar på samma dag och sperman ser helt annorlunda ut, tycker jag. Första är vitt, andra som vatten
    Det stämmer först vit sedan mer vattnig och mindre mängd ju oftare man har utlösningar på en dag. Jag har som mest haft tre efter varandra och 4 st på en dag.
  • Somberlain

Som tidigare påpekat är man ju rätt så uttorkad när man är bakis. Alltså, mer koncentrerad, mindre vätska. Ergo, tjockare

• Anonym (undrar)

om man inte har tömmt på låt säga...2-10 dagar så borde den vara tjockare? eller tar det mer än 2 dagar från senaste tömning innan den blir tjock o vitaktig??

• Kallemannen

Jag har som mest haft 7 st orgasmer på en dag, den sista så kom det knappt något alls.

Anonym (Kille) skrev 2008-05-29 17:32:30 följande:

Det stämmer först vit sedan mer vattnig och mindre mängd ju oftare man har utlösningar på en dag. Jag har som mest haft tre efter varandra och 4 st på en dag.
  • Anonym (....)

Kalle:

själv eller tillsammans med någon? eller sammanslaget? jag har gärna sex gärna minst 3-4 gånger om dagen när vi hinner men annars får jag väl ge mig till tåls tills vi hinner och inte gå å runka på egen hand däremellan... det är ju så mycket bättre när man är två... men hinner du och din partner med sex 3 gånger VARJE dag är det ju tur....

Till ämnet:

sperma innehåller ju både sekret och sädesceller. de senare åerbildas inte fort nog för att vara lika många till antalet efter ett par utlösningar. därav den olika konsistensen. Mycket sädesceller = tjock sperma. återbildningstakten ligger ändå på nån miljon celler per dygn. och en utlösning innehåller typ 300-400 tusen celler. klart det blir tunnare efter ett par gånger och mängden minskar ju också.

• Kallemannen

Jag har faktiskt haft det med både min dåvarande tjej samt runkat 7 ggr på en dag. Men det var innan jag var 30, nu kan jag "bara" prester 3-4 ggr på en dag. Som du så blir det bara på helger och annan ledig tid som vi hinner med 3 ggr på en dag.

Anonym (....) skrev 2008-05-30 07:53:10 följande:

Kalle:själv eller tillsammans med någon? eller sammanslaget? jag har gärna sex gärna minst 3-4 gånger om dagen när vi hinner men annars får jag väl ge mig till tåls tills vi hinner och inte gå å runka på egen hand däremellan... det är ju så mycket bättre när man är två... men hinner du och din partner med sex 3 gånger VARJE dag är det ju tur....Till ämnet:sperma innehåller ju både sekret och sädesceller. de senare åerbildas inte fort nog för att vara lika många till antalet efter ett par utlösningar. därav den olika konsistensen. Mycket sädesceller = tjock sperma. återbildningstakten ligger ändå på nån miljon celler per dygn. och en utlösning innehåller typ 300-400 tusen celler. klart det blir tunnare efter ett par gånger och mängden minskar ju också.
Svar på tråden Sperma fråga...