Jag har faktiskt haft det med både min dåvarande tjej samt runkat 7 ggr på en dag. Men det var innan jag var 30, nu kan jag "bara" prester 3-4 ggr på en dag. Som du så blir det bara på helger och annan ledig tid som vi hinner med 3 ggr på en dag.
Anonym (....) skrev 2008-05-30 07:53:10 följande:
Kalle:själv eller tillsammans med någon? eller sammanslaget? jag har gärna sex gärna minst 3-4 gånger om dagen när vi hinner men annars får jag väl ge mig till tåls tills vi hinner och inte gå å runka på egen hand däremellan... det är ju så mycket bättre när man är två... men hinner du och din partner med sex 3 gånger VARJE dag är det ju tur....Till ämnet:sperma innehåller ju både sekret och sädesceller. de senare åerbildas inte fort nog för att vara lika många till antalet efter ett par utlösningar. därav den olika konsistensen. Mycket sädesceller = tjock sperma. återbildningstakten ligger ändå på nån miljon celler per dygn. och en utlösning innehåller typ 300-400 tusen celler. klart det blir tunnare efter ett par gånger och mängden minskar ju också.