Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

... Född: Juli 2007 ... 2

Wille äter vår mat oxå..
    Vägrar äta "burkmat" ....

• madeleine78

wille ammades i 4 mån och har aldrig vart sjuk...

en kompis ammade sin son i 8 mån och han har allt man kan tänkas ha..astma av svåraste grad, allergi mot: yjja jo name it! ch har vart säkert vart sjuk åtskilliga ggr...

Så nej jag tror de kvittar vilket!

• madeleine78

Jaaa... det är ju faktiskt upp till var och en att göra som man själv tycker/känner känns bäst!
    ingen annan har någon rätt att lägga sig eller tycka högt...

• madeleine78
    Halvblod skrev 2008-06-26 21:59:52 följande:
    Exakt.Jag skulle aldrig få för mig att sitta på tex babycafé och säga till folk att ditt barn kommer förmodligen att bli ditten och datten eftersom du ammar.
  • madeleine78
    Halvblod skrev 2008-07-08 18:38:18 följande:
    Kan din lilla kille ha strl80??? Leia kan absolut inte ha 80 så jag hittar inga regnkläder till henne någonstans, helst sjukt att det inte finns mindre storlekar.Och gummistövlar skulle vi behöva strl 17. Har hört att det ska finnas strl 18 men de tar i princip alltid slut direkt (kanske an borde ta in fler då!!!!!!!).Hittar inga ordentliga skor alls till Leia så jag är så trött på detta nu!
    men hon hinner kanske växa på sig en del till de är dax för dagis och så.. då kan du ju köpa lite större så har hon o växa i...
  • madeleine78
    Donna69 skrev 2008-07-08 19:31:14 följande:
    11 aug verkar poppis ska mammorna iskolan sen lr???
    18 Augusti börjar wille..

Mammsen arbetar redan... =)
  • madeleine78

Regnkläder och sånt handlar jag sen när de blir dax till dagis...

Just nu har han en regnoverall i blå/neongul ed en stor Laban på! den är för stor.. men de går ändå...

• madeleine78

blattanblej för jobb inom handels/butik...

De är ett skoj jobb, men så kassa tider och lååånga dagar...

men ett jobb är ett jobb kanske man får se de..

• madeleine78
    Halvblod skrev 2008-07-08 20:11:25 följande:
    Jo jag vet att det är kassa tider....men jag har haft betydligt sämre tider tidigare så allt är relativt, hahaha.
    jaa jag jobbar själv i butik...
    de är ett roligt jobb och jag gillar de så...
    men inte tiderna.. jag är hemmifrån ca 12tim...
  • madeleine78
    Lindisen81 skrev 2008-07-08 20:06:14 följande:
    håller med! hatar butiksjobb då jag inte vill jobba helger, då vill jag ägna tiden till familjen. men.... jag vill ju jobba i en inredningsbutik... hehe. nä håller mig till förskolejobb en bra tid fram över då arbetstiderna passar mig och familjen sååå bra och jag äääälskar att jobba med små söta barn!!sambon min jobbar inom handels å jobbar jääämt tamejsjutton när "normalt" folk lever familjeliv... men förhoppningsvis får han nytt jobb efter pappaledigheten! *hoppas*
    jaa de blir mycke tid borta från familjen =( trist men ETT jobb är bättre än inget ialf..
    min sambo jobbar shitf så jobbar om varann mycke ibland..
    De kommer bli mormor o morfar som hämtar kottarna från dagis de dagar de inte går ihop sig..
    men hema hos mormor o morfar är som hemma för dom ialf.. el så lägger dom dom här hemma om vi båda jobbar sent...
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2