Inlägg från: madeleine78 |Visa alla inlägg
  • madeleine78

... Född: Juli 2007 ... 2

Grattis Elias oxå på den stora dagen!

• madeleine78

shit!  har jag värsta pygmém eller.. wille är endast 74 hög...

han kan ha 80 på tröjor och bodys men på brallorna ramlar dom av om han har 80. hi hi...

• madeleine78
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-21 22:18:56 följande:
    Isabel har också börjat klättra massor. farligt ju. men jag är van. Adam hittade man ju på väg upp på spisen, stående på ryggstödet på fåtöljen, på matbordet osv, he he. hjärtat i halsgropen många gånger.
    Wille är likadan... han klättrar överallt på allt! öven på sånt som man egentligen inte kan klättra på..men som han tror han kan klättra på...
  • madeleine78
    veronicaq skrev 2008-07-21 22:25:42 följande:
    heheh... min med.. blivit en riktig ap-unge!!!Det är sååå sköänt nu när han kan ta sej ner själv från säng och soffor.. då slipper man ha ögat där hela tiden!! me like!
    Yes me also.. han hajade tidigt hur man kommer NER åt rätt håll!
    (och hde han inte gjort de hade han ju blitt varse om de förr el senare... )
  • madeleine78
    veronicaq skrev 2008-07-21 22:27:52 följande:
    eller hurVi testade först med x antal krashmoment...
    ja men visst... några kraschlandingar får man räkna med...
  • madeleine78
    jelikan skrev 2008-07-31 18:25:05 följande:
    Nu har vi flyttat hem helt och håller och det är så skönt.Håller på att tvätta våra täcken då de luktar päck och våra kuddar är bara att slänga.Ska rengöra våran säng när Tore somnat för kvällen så kan vi kanske flytta upp i morgon el övermorgon till våra sovrum.
    vad har hänt?
  • madeleine78

Man ska inte använda vanlig "vuxentandkräm" till barn
    deras tänder är inte starka nog att klara av den och tar skada av den mer änden gör nytta enligt min kompis som är tandhyginist.

att borsta tänderna är ingen världsviktig grej heller så att de verkligen MÅSTE göras när de är så små.
    man ska börja borta tänderna för att få rutinen och själva grejen att borsta tänderna.
    Det ska vara roligt att borsta! inget som de ska behöva tvingas till.

• madeleine78
    JoNaLi skrev 2008-08-20 21:02:15 följande:
    Var hos en tandhyginist med Meja och då sa hon att det går lika bra att använda vanlig tandkräm till barn fast man ska inte ha på mer än deras lillfingernagel på borsten. Så det tror jag på.. barntandkräm är bara för att tjäna pengar... på barn.
    jag tror oxå på min kompis som arbetar som tandhyginist.
  • madeleine78

De kan faktiskt vara så att man har dålig saliv oxå som gör att man får hål i tänderna.
    De hade min lillebror.. och fick tugga ett spec tuggumi för att förebygga uppkomsten av hål.

• madeleine78

här har vi 20 tim/vecka.

Min stora älskar oxå att gå på dagis och frågar varje morgon hon vaknar/blir väckt om hon ska på dagis idag!
    Ser inte alls nå fel iatt ha dom stora på dagis...
    De får en helt annan aktivitet och leker me sina kompisar.
    visst hon leker me sina kompisar hemma också och är gärna ute...men de är inte samma grej ändå.

hon har dock "smemster" när vi haft de och i sommar har hon vart hemma me sin pappa (och mig och sin mormor o morfar) i 9 veckor.

• madeleine78
    Donna69 skrev 2008-08-28 07:26:14 följande:
    vare den från flashback??oavsett om hon är skyldig eller inte så tycker jag det va fet felo lägga ut en sån bild
    ännu värre är att någon idiot har lagt ut bilder som går att ladda ner från pirate bay oxå..

handlingar från förundersökningarna som är en offentlig handling handling...
    beställt för xxx kr från västmanlands tingsrätt..
    där ibalnd fanns oxp bilder på barnen och deras skador!

FETT jävla sjukt!!! jga blev helt illa tills mods..
    Hur kan någon göra så...??
  • madeleine78

hahaha....

jag frrågade just Wille 1 år om han skulle sova hos sin mormor o morfar...
    Tills svar fick jag dä dä.. sen trava han ut i hallen och hämta en sko.. hi hi..

• madeleine78
    madeleine78 skrev 2008-08-30 08:25:27 följande:
    hahaha....jag frrågade just Wille 1 år om han skulle sova hos sin mormor o morfar... Tills svar fick jag dä dä.. sen trava han ut i hallen och hämta en sko.. hi hi..
    hahah näää här skulle den inte va jue..!
  • madeleine78
    Donna69 skrev 2008-08-31 10:39:16 följande:
    nån som har lust o förklara detta med POP??? vad är det? köps? speciellt med det?känns som att alla har det o jag har knappt hört talas om det *asg*
    Polarn o pyret.... ? aldrig hört om de?
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2