• Mum23

... Född: Juli 2007 ... 2

Hej alla góa mammor!

Har varit borta härifrån sen den 28 maj så jag antar att det hänt en hel del här. Hoppas ni alla mår bra!! Kanske hänger ni och jäser i era hängmattor och njuter av sommaren.
    Jag har iaf jäst  riktigt ordentligt.Cool Har inte rört mig mer än nödvändigt....
    Får nog bli ändring på det nu tror jag.
    Har haft det jättebra, solat och badat och druckit öl och bara NJUTIT!!!!

GRATTIS TILL ALLA 1-ÅRINGAR!!!!!

Melvi har 2 veckor kvar till sin 1-årsdag.
    Tänk, redan 1.......

• Mum23

Tack Halvblod! En fin resa har vi absolut haft.Glad
    Men sköööönt att vara hemma igen.

• Mum23
    jelikan skrev 2008-07-13 21:25:35 följande:
    Hade ju vart lite coolt om de fyllde år på samma dag.Min bästa vän, hennes döttrar skiljer det 1 år och 1 dag på.
    ´Har en kompis som fick dotter nr 2 för ett par veckor sen och det blev mitt i prick på dotter nr 1:s födelsedag. Lite coolt är det allt.Flört Jag menar, man har 364 andra dagar att pricka!!!
  • Mum23

Lika BeckahGlad 

Fast man ser ju mycket dig också i honomFlört

• Mum23

Just det 1-års kontroll. Tur ni påminde mig, måste kolla vilket datum.

• Mum23
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-14 21:00:01 följande:
    jag kommer må skit imorgon!!var ute och joggade idag, 40 min, och jag har redan ont som fan i benen. det var ca 2 år sen jag sprang sist. kändes jättebra, för jag orkade mer än jag trodde men det kommer göra oooont!!!behövde bara klaga lite

Duktig "kicka"!!

Var också iväg och tränade lite på gymmet idag. Såååå skönt! Blir samma sak imorgon.

Måste röra på fläsket nu efter semestern.....

• Mum23

godmorgon
    Kommer att göra som dig Vos på Melvins födelsedag.Flört
    Förresten har ni vackert väder där ute Vos?

• Mum23
    JoNaLi skrev 2008-07-15 21:29:04 följande:
    www.familjeliv.se/hem/jonali/galleri.phpör er som var nyfikna på våra ringar. Orkar inte klippa ¨å klistra.
    Jättefina ringar Jonali! Har ni bestämt er för när ni ska gifta er?
    SusannaT skrev 2008-07-15 23:37:48 följande:
    shit. en vecka kvar tills 1 årsdagen.. tips på presentönskningar till en ett åring? ALLA frågar vad Isabelle önskar sig men vi har svårt o säga. man säger bara leksaker... hmmm.. *tänker så det ryker*
    Inredning till knoddens rum om det inte är färdigt. Kommer vi önska åt Melvin.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2