... Född: Juli 2007 ... 2
Jag och min man käkar sånna kapslar men de får inte barnen ta. Har tänkt på att köpa länge, men idag ska jag slå till

Idag har min största dotter Zassa börjat i ettan. Ojojoj, vad stolt man var när man knallade in i skolan. Alla barnen satt och var jätte nervösa och förväntansfulla.
Tog kraft ur mig också, mindes så väl min första dag!!!!!!!!!
Känns bara så coolt att vara mamma till en etta-kladdare
Hej VIckyb!!
Välkommen hem igen!
Det verkar som du haft det bra. Nice i Nice...
Angående tandborstning tror jag att vi alla har våra knep och den tandkräm som funkar bäst hemma hos var och en.
Vi har aldrig haft några jätteproblem hemma med tandborstningen. Har någon tjafsat om något angående tandborstningen så har vi inte gjort någon större grej av det. Med tiden löser sig det mesta!!
Vi har dessutom 2 olika tandkrämer här hemma. Jag, mannen och våran äldsta dotter använder vuxen tandkräm och mellan dottern vill ha barntandkräm (tycker de flesta vuxen tandkrämerna är starka) och Melvin får både och. Gör mig absolut inget om vi har flera hemma. Barnen tycker om att få välja sin tandkräm och om det hjälper dem att tycka att tandborstningen är "roligare" då så får det vara så.
Huvudsaken är att de får tänderna borstade!!
Beckah: Det ska bli kul att läsa repotaget. Glöm inte att säga till när den är ute.
Håller med om att du är en riktig linslus
Idag har vi varit på simmis. Melvin var överlycklig Han plaskade och simmade och skrattade hela halvtimman. En riktig showapa.
Men han var helt slut efteråt. Hann knappt sätta honom i bilen innan han slöt sina blå.
Vi var med i nr. 4 år 2006. Så det var ett tag sen, vet inte hur man skulle kunna hitta repotaget Men kommer du över ett ex så heter det "Vårt bröllop, Ann-Sofie och Johan"