Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Bebisnamn: Johanna
    Fyller 1 år den: 22 Juli
    Vikt/längd, vet du det? 8,9kg 74 lång
    Vad har hen för storlek? 74 - 80 mest 80
    Kan hen krypa/åla/hoppa på rumpan? kryper
    Kan hen gå? nää men hon vill det hahaha
    Har hen sagt något ord och vilka i så fall? papa mamma
    Mat, går det bra? Hur mycket? Favoriter? maten går toppen, 2dl minst å efter rätt , spagetti & köttfärssås är bäst
    Burkmat eller hemlagat? både och
    Ammar du och hur mycket i så fall? näää
    Hur många gånger sover hen på dagen? oftast 2 men nu vettitusan va som flygit i henne hahaha, soveit bar en gång per dag..
    Vilka tider sover hen på natten?19:30-06.30 07.00
    Hur går nattningen till?tvätta sej borsta sänder ta på blöja å sov linne , dricker välling i mammans famn å somnar där, sen bärs hon upp för att sova vidare
    Var sover hen? hos föräldrarna i sin säng
    Hur många tänder har hen? 4st
    Skostorlek?20 tror ja
    Har hen ätit glass ännu? japp idag
    Har hen badat utomhus ännu?nää rädd för vatten ju
    Är det dags för småsyskon än?ÅNÄÄÄÄ katt å hund räknas dem?? hahah
    Vad ska hen få på födelsedagen?vet inte dator??
    Vad ska ni göra i sommar? åka till gotland
    Berätta några rader om din julibebis: föddes 2 månader å 1 vecka för tidigt, vuxit ikapp å jag har aldrig sett henne som prematur utan som min dotter så korregera hit å dit nääää hon är hon hur som helst en mycket glad å positiv liten tjej

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-06-06 22:34:47 följande:
    wiiieee kusinen har visst börjat prata!!! *gör kullerbyttor*o dator??? mohahahahahahaa
    hahaha, papa å mama kommer ibland å då får vi se om det verkligen är prat men det har låtit som det
  • Anns krypin

Prinsessan Zelda skrev 2008-06-12 00:10:23 följande:

film pa forsta stegen:

Guuud så roligt för er *L* alltså du måtte va lite mallig
  • Anns krypin

Nu har la familja vart nere i Söderköping å käkat glass *S* men mini tyckte väl att glass bara va så däär *L* va roligare å kolla in änderna som simma runt där

Må så gott

• Anns krypin
    ellenwesterlund skrev 2008-06-23 08:19:46 följande:
    Så pissigt less!Det bara regnar. Less på att sitta hemma, jamen ut och hitta på något då tänker väl ni; öppna förskolan är sommartängd(inte för att jag bruka vara där ofta med det händer), har inte så överdrivet många kompisar och en av dom är måttligt intresserad av att umgås utan är hellre hemma hos sig och donar och umågs med sina grannar.Alla är så upptagna på sina håll med att träffa sina mammakompisar och flänga hit och dit.Allt blir faktiskt liiite jobbigare med två och det blir dubbelt jobb med allt så man är inte så pigg att åka någonstans alla dar heller och ingen vill komma hit så då blir man ensam ...Nä nu är det slut gnällt, finns dom som har det värre (syftar på era inlägg här ovan om blödningar o mf o tråkigheter)
    Du är inte ensam om att känna dej ensam , jag saknar verkligen öppnaföskolan där barnen kunde leka tillsammans å man var me dem, synd me sommar stängt.. vill oxå ha mer sol nu, då kan man ialla fall ut å gå..näre regnar tycker inte jag att det kul...
  • Anns krypin

Må säga att det är kul å se mini fara omkring i sin gåstol å dricka vatten ur sin lilla vatten flaska , gisses va hon kan dricka mycket då bara det inte kan bli för mycket???

• Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-06-24 09:53:45 följande:
    Jag har länsförsäkringar som hemförsäkring. Borde jag ha det till ungarna också då?och kanske bilen går att ha på länsförsäkringar också när jag skaffar bil snart?
    Vi har dem flesta försäkringarna på Länsförsäkringar det är enklast så för oss.. Kolla runt på olika försäkringsbolag tycker jag, men vi är jätte nöjda me länsförsäkringar me tanke på att min man är sjuk & får bra stöd ifrån dem nu... Hans föräldrar teckande en banr-och ungdomsförsäkring åt honom där och den har vi haft nytta av verkligen å dem är inte alls krångliga att ha å göra me.
  • Anns krypin

Milla med killar skrev 2008-06-24 09:58:50 följande:

Jaja...ska duscha snart.. bara lite armhävningar och situps först.Theo han kan föresten inte heller gå än men han går efter en gåvagn och kan stå några sek utan stöd.Jag har föresten en bra ettårspresent som jag brukar ge mina 1-åringar.1-årsfoto, smart eftersom det kostar en del. Ett tips
    vilket bra tips
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-06-24 10:04:53 följande:
    Alexander har en nalle som heter hasse.. han satt en bra bit ifrån den och så fråpgade jag vart hasse är o han kryper dit o tar ner hasse.. sen säger jag att hasse vill ha en puss o så pussar han hasse så han förstår lite iallafall
    Men gud så rart *L* hahhaa

mini hajjar när man säger till henne att stoppa i munnen ex majskrok eller vatten flaskan...

skall göra om 10 mån testet denna månad, sist missa hon pincett greppet *asg* herre min tid den kanske kommer senare va skall dem då göra på BVC?? hahaha
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2