Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Donna69 skrev 2008-07-02 20:52:40 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-02 20:51:06 följande:
    visserligen har vi inte....ja jag minns inte vad den hette... barnens hus?den som typ babyproffsen
    barnenshus ok men den har inte vi heller *S* vi åker till Norrköping för att komma till det huset.. jajaja jag får se om jag hittar nån eller om ja struntar i det men as jobbit å inte se Johanna ibland speciellt när hon är sjuk å man måste gå upp för en knarrande trappa *suck* du vet trappen som är vid toalettdörren du vet *fnissar*
  • Anns krypin

Nä nu går ja upp i bastun å sover, natti på er alla

• Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-02 21:16:47 följande:
    nu är jag så glad!!!!!!!alexander har tagit sina första steg utan att vi lurat honom =) o nu är han så glad o går fram o tebax mellan pappan o mig :) ohh vad jag är glad.. o han med ska väl påpekas =) vänder till och med på stället han som inte ens stått utan stöd mer än en gång
    Grattis till dem stora kliven Måste va kul
  • Anns krypin

Vill bara säga TACK gode gud för
    Salubrin lösning i spray flaska , den har räddat mej nu.. mega feta myggbett på fötterna , morr VÅGA HATA MYGG.... jätte bra oxå mot andra småkryps bett!! för oss som har katter å hundar så vet vi hur småkryp från dem är.. speceillt om dem är ute katter...

• Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-03 07:09:25 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-03 06:56:33 följande:
    japp salubrin är bra =) *hatar mygg* tack o lov har vi inte så många hemma då det är så öppet här..jo det är kul att han har börjat gå tycker jag.. för balansen verkade komma med kliven.. han som aldrig stått själv mer än 15 sek 1 gång (för någon månad sen om inte mer) nu stod han vid leksakskorgen (nät från ikea) o valde vad han skulle ta upp. o han står själv mellan ssteg ibalnd o innan han går iväg-- så det har skett mycket =)
    Men gud så kul att se utveckligen i vitögat är jue helt fantastiskt att dem små liven kan utveckölas så mycekt på så relativt kort tid
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-03 07:13:08 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-03 07:10:57 följande:
    ja o det här handlade om 1½ timme kanske *skratt* nej men började med ett steg o sen 3 o sen hela rummet typ.. va lite coolt o se.. tog iaf fram videokameran sen o fick första vändningen (alltså att han vänder håll själv) med på film =) sorry för terroristen jenny.. är lite glad bara
    Vet du vad?? man får vara glad åt sitt barns utvceckling, det brukar ja va å fii fasen va ja kan berrätta om den hahahah.. det är BRA å va stolt över sitt barn
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-03 07:19:31 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-03 07:17:20 följande:
    kanske är så :)
    jag tror det ialla fall hahahaha
  • Anns krypin

Idag skall jag piska guben te å hjälpa mej å sätta opp en spalje till klätter rosen vi har nere på baksidan, det var en liten pliutt förut när jag tog den efter att gubbens farfar dött.. Känns kul att den tog sej riktigt bra, nu äre att vårda å sköta den väl.. Sen vill jag in till stan å köpa mej några kort ärmade tröjor, dem jag har äre acc i armhåler , hahaha..

• Anns krypin
    Mjukis82 skrev 2008-07-03 08:10:24 följande:
    Men AC-hål i tröjan är ju perfekt nu när det är så varmt!
    skrattar så jag döööör, men javisst men hoho bättre me ac under bysten under armhåla ser så slitet ut hahahaha..

Ni skulle till stranden?? fasen så nice det hade vart, skall väl se nån gång om vi kommer till nån strand där mini (Johanna) kan hålla till
  • Anns krypin

Guuuuud va Johanna älskar skivan me Nicke & Mojje hahaha sitter å vinkar i takt me musiken, hahaha...

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2