Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

... Född: Juli 2007 ... 2

Hej hopp i värmen

Idag har jag målat källar fönster  i bikini så lite färg har jag fått

Ikväll har jag haft Gangstar party, mysiga kläder, shoppade lite till Lilly och Lucas

• annki72

JIPPI jag har fått skattepengarna jag oxå

så underbart, nu ska jag köpa blommor till trädgården

• annki72

I morgon är det 6 veckors besiktning av Lillys höfter, håller nu mina tummar så hårt jag kan att de tycker det går åt rätt håll.

Vår tvillingvagn är hel knas ibland när man ska fälla ihop den får man inte loss spärren på ena sidan, man får ta i som bara den, och ibland när man ska ha upp den så hopparpärren inte i, utan man får hålla på flera gånger för att få den att ta.

Min mamma var och pratade med dom på babyproffsen idag och de sa att de har varit med om det innan och att jag skulle komma in med vagnen på fredag när reparatören är där, hoppas bara de kan fixa det på plats då vi är i stort behov av vagnen och inte kan ha vilken som helst liksom.

• annki72

Bebisnamn: Lilly

Fyller 1 år den: 3 augusti

Vikt/längd, vet du det? vet ej

Vad har hen för storlek?74/80

Kan hen krypa/åla/hoppa på rumpan? Hoppar på rumpan

Kan hen gå? nej

Har hen sagt något ord och vilka i så fall? Tisse (kisse, till alla djur) Mamma, pappa

Mat, går det bra? Hur mycket? Favoriter?  Hon älskar mat, inga favvisar men hatar potatis

Burkmat eller hemlagat? Både och.

Ammar du och hur mycket i så fall? Nej

Hur många gånger sover hen på dagen? 1 ggr på ca 3 timmar

Vilka tider sover hen på natten? 21-09

Hur går nattningen till?  bad/tvätt,blöjbyte och pyjamas, välling sen läggs hon i sängen och somnar själv.

Var sover hen?  egen säng i vårt rum.

Hur många tänder har hen? 2

Skostorlek? 19

Har hen ätit glass ännu? smakat på min.

Har hen badat utomhus ännu? nej

Är det dags för småsyskon än? nix

Vad ska hen få på födelsedagen? vet inte än

Vad ska ni göra i sommar? bara njuta av varann.

Berätta några rader om din julibebis: Lilly är en otroligt glad lite tjej, som är glad mot de flesta hon möter. Hon är nöjd med livet trots sitt lite "hinder" Älskar att se sina store bröder busa.

Lilly 9 månader

• annki72
    Lindisen81 skrev 2008-06-13 16:43:44 följande:
    bjuder på ett skratt =)

Vilket härligt skratt =)
  • annki72
    Grattis på 1 års dagen  Alexander!!!!

Gisses vad tiden går fort.....

Glad midsommar alla goa vänner!!!!
  • annki72
    Trevlig midsommar alla goa vänner!!!
  • annki72
    Lindisen81 skrev 2008-06-30 13:06:26 följande:
    här sa tandhygenisten (stavning...) att man ej behöver borsta tänder redan nu. inget krav å borsta efter välling heller. vi borstar typ 2 gånger i veckan kanske, inte poppis direkt...
    Precis! vi borstar bara ibland, OM hon vill, skulle aldrig tvinga henne till det.
    Har aldrig tvingat grabbarna som bebis heller, det kommer av sig själv när de ser oss vuxna borsta.
    Kan tillägga då oxå att min grabbar ALDRIG har haft hål och ingen har gnällt på borstningen när vi är hos tandläkaren.
  • annki72
    mrsbygg skrev 2008-07-13 09:33:32 följande:
    Morrn...Idag fyller våran plutt 1 år!Vi vann just massa med pengar oxå!!!! helt otroligt. denna dagen är helt underbar!!!!
    Grattis till Sam gubben!
    Och Grattis till er!!! Vad skoj att vinna pengar, vill med vinna nått
  • annki72
    Halvblod skrev 2008-07-13 10:21:48 följande:
    I går hände det soma absolut inte fick hända!!!!Leias gosekanin, hennes andra hälft och själsfrende, försvann när vi var på karnevalen i Landskrona.Shit va dåligt samvete jag har som inte upptäckte detta för hennes kanin är typ hennes allt.
    Usch stackars Leia
    Jag är livrädd för det samma med Lillys snuttefiltar, därför har jag vant henne med flera olika, det har funkat jätte bra.
    Hon har en kanin oxå men den har hon bara i sängen när hon ska sova.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2