Inlägg från: SusannaT |Visa alla inlägg
  • SusannaT

... Född: Juli 2007 ... 2

hej hej får man hänka på här. har en dotter som föddes 24e juli förra året.

• SusannaT

tackar. :D
    halvblod: grattis i förskott. syrras dotter fyller den 14e :D

• SusannaT
    Halvblod skrev 2008-07-07 12:44:41 följande:
    Tack tack Va kul med kusiner så tätt.
    ja det e det. har en till systerdotter dom e född 20e juli 06 och min andra syster dotter 14e juli 05 :) så det e ett barn varje år. :D fast iår vart det inge bäbis för nån :D hehe,
  • SusannaT

halvblod: ja verkligen fast det e september oxå, då fyller jag, min sambo, min mamma, min syster, min svärfar och min svägerska. dyrt och så gå man upp i vikt av all tårta :P

• SusannaT

finns det en lista? vi vill oxå vara med. :D

Donna69 va trevligt. :D

• SusannaT
    Beckah82 skrev 2008-07-08 10:21:05 följande:
    Jag ska på arbetsintervju idag Guuud var evigheter sen sist så jag är lite nervig och har typ helt glömt vad som är bra att fråga å sånt?Gah!Måste leta rätt på papper å sånt med ja just det...
    va roligt att du fått svar. jag har sökt minst 28 ställen, få se om nån skickar att dom vill ta in mig. ska söka på två till idag. :) lycka till på intervjun. :)
  • SusannaT

Jag har en fråga. när ska era barn börja på dagis? och hur vet man vad man ska köpa för storlek på regnkläder till hösten? :/

• SusannaT
    Beckah82 skrev 2008-07-08 16:57:54 följande:
    Alvin börjar 11 augusti hos sin farmor som är dagmamma.Köp en storlek större än nu.
    ok. Isabelle börjar den 19e augusti på dagis. tack för tipset. :)
  • SusannaT

Lindisen81: ok vi tänkte först att pappan skulle vara hemma under sommaren men han fick inte ta ledigt eftersom han bara e timanställd. och då skulle han förlora jobbet. :( så vi ville inte riskera det. jag hade tänkt köpa 86 för hon har 74-80 nu.

• SusannaT

Hej hej i tråden. va ni har hunnit skriva. grattis till dom som fyller 1 år :D exakt 2 veckor kvar tills min lilla tös fyller 1år. :D tänkte göra en mini tårta som hon får kladda med och äta med händerna. nåra tips vad man kan ha i en barntårta? sen tänkte jag göra en stor tårta med geisha fluff :)

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2